آزمون تولیمو امروز، 26 دی ماه به صورت الکترونیکی برگزار می گردد

به گزارش مجله پیکوشو، طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (تولیمو) امروز، 26 دی ماه در شهر تهران برگزار خواهد شد.

آزمون تولیمو امروز، 26 دی ماه به صورت الکترونیکی برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، یکصد و سی و نهمین آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (تولیمو) به روش الکترونیکی، ساعت 8 صبح امروز، پنجشنبه 26 دی ماه 98 در شهر تهران برگزار خواهد شد و کلیه داوطلبان باید حتماً قبل از آغاز فرآیند آزمون در محل حضور داشته باشند، عدم حضور به موقع و تاخیر بیشتر از 15 دقیقه منجر به لغو آزمون متقاضی خواهد شد.

از آنجائیکه آزمون به صورت الکترونیکی و به وسیله رایانه برگزار می­ گردد، برای داوطلبان کارت ورود به جلسه پیش بینی نشده و نیازی به ارائه کارت شرکت در آزمون در این روش نیست، اما داوطلبان باید با کارت شناسایی معتبر (کارت ملی یا شناسنامه عکس­دار و یا گذرنامه) به حوزه امتحانی خود مراجعه نمایند.

آزمون داوطلبان زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimo) شامل دو مرحله تستی و تشریحی است که داوطلبان باید توسط رایانه (کامپیوتر) گزینه پاسخ سوالات تستی و همچنین متن مربوط به پاسخ سوال تشریحی را ثبت نمایند.

در مرحله تستی، دفترچه آزمون حاوی 105 سوال تستی است که داوطلبان باید 35 سوال بخش ساختار و بیان نوشتاری و خواندن و درک مطلب را در مدت 62 دقیقه و به 35 سوال بخش شنیداری در مدت 18 دقیقه جمعاً در مدت 80 دقیقه به سوالات آن پاسخ دهند.

در جلسه آزمون سوالات بخش شنیداری بصورت مستقل برای هر داوطلب به وسیله هدست پخش خواهد شد و داوطلبان باید با توجه به متن سوال که از هدست پخش می گردد، نسبت به انتخاب یکی از چهار گزینه ای که در رابطه با سوال مربوط به این بخش (درک مطلب شفاهی) به وسیله رایانه (کامپیوتر) اقدام نمایند.

داوطلبان همچنین در بخش تشریحی باید به یک سوال قسمت نوشتاری (Writing) در مدت 30 دقیقه به وسیله کامپیوتر پاسخ دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 790

به "آزمون تولیمو امروز، 26 دی ماه به صورت الکترونیکی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون تولیمو امروز، 26 دی ماه به صورت الکترونیکی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید