آمریکایی ها همچنان از عناصر داعش در عراق حمایت می نمایند

به گزارش مجله پیکوشو، به گزارش خبرنگاران به نقل از المعلومه، حسن شاکر عضو ائتلاف الفتح عراق بیان کرد که آمریکایی ها همچنان از عناصر تروریستی داعش در عراق حمایت می نمایند.

آمریکایی ها همچنان از عناصر داعش در عراق حمایت می نمایند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

وی در ادامه اضافه کرد: ما هر از چند گاهی شاهد وقوع اتفاقاتی در عراق هستیم که قربانیانی از میان غیر نظامیان در این کشور برجای می گذارد.

شاکر بیان نمود: دلیل وقوع این اتفاقات، حمایت آمریکایی ها از عناصر داعش به وسیله دادن اطلاعات به آنها و حمایت لجستیکی است. نیروهای امنیتی عراق دستاوردهای بزرگی در نبرد علیه داعش محقق نموده اند اما این مسائل همچنان وجود دارد.

این نماینده عراقی ادامه داد: خاتمه داعش نزدیک است با این حال شاهد حمایت از این تشکیلات تروریستی با هدف تداوم خون ریزی ها در عراق و هدف قرار دادن ثبات کشور هستیم.

وی گفت: عراقی ها خون خود را برای از بین بردن تروریسم و آزاد کردن شهرهای این کشور تقدیم کردند.

بعضی استانهای عراق از جمله دیالی همچنان شاهد اجرای عملیات تروریستی عناصر داعش و برجای ماندن قربانیان در جریان این عملیات است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1160

به "آمریکایی ها همچنان از عناصر داعش در عراق حمایت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکایی ها همچنان از عناصر داعش در عراق حمایت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید