افشاگری دستیار سابق کمپین ترامپ

به گزارش مجله پیکوشو، وکلای مدافع دستیار سابق کمپین انتخاباتی رئیس جمهوری آمریکا می گویند نظر ترامپ به پیشنهاد موکلشان برای هماهنگ کردن جلسه ای میان او و ولادیمیر پوتین مثبت بوده است.

افشاگری دستیار سابق کمپین ترامپ

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، در آستانه برگزاری انتخابات ماه نوامبر کنگره آمریکا، مقام های اطلاعاتی واشنگتن و رسانه ها ادعاهایی درباره مداخله روسیه در انتخابات 2016 ایالات متحده ترویج می نمایند.

این اظهارات بخشی از دفاعیه وکلای جورج پاپادوپولوس است که تاکید دارند موکلشان یک دستیار جوان در کمپین دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا بوده و هیچگونه تجربه ای درباره مسائل سیاست خارجی روسیه نداشته است.

به گفته آنها، پاپادوپولوس در مارس 2016 برای نشان دادن اوج ارادتش به کمپین ترامپ تاکید نمود که می تواند جلسه ای میان ترامپ و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه ترتیب دهد. پاپادوپولوس با شش ماه حبس و تا 9500 دلار جریمه روبرو است اما دادستان ها تاکید دارند که او همکاری داشته است و همین امر می تواند از مدت مجازاتش بکاهد.

دادستان ها می گویند، پاپادوپولوس به عوامل اف بی آی گفته است پیش از پیوستن به کمپین ترامپ در مارس 2016 با یک پروفسور خارجی ناشناس در ارتباط بود که ادعا می کرد روسیه اطلاعاتی علیه هیلاری کلینتون در اختیار دارد.

مسکو مکررا مداخله در انتخابات آمریکا را رد می نماید و آن را مغایر اصول و فعالیت های سیاست خارجی خودش می داند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آبان 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 29

به "افشاگری دستیار سابق کمپین ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری دستیار سابق کمپین ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید