انتخاب شهردار کرج در نخستین جلسه رسمی شورا آنالیز می گردد

به گزارش مجله پیکوشو، عباس زارع در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به شروع سال دوم فعالیت شورای پنجم شهر کرج، اظهار کرد: از زحمات بی شائبه همکاران محترم خود در هیئت رئیسه پیشین این شورا کمال تشکر رادارم.

انتخاب شهردار کرج در نخستین جلسه رسمی شورا آنالیز می گردد

وی ابراز امیدواری کرد که مأموریت او در سال دوم فعالیت پارلمان شهری کرج و در سمت ریاست شورای شهر در فضایی آرام پیش رود و نتیجه آن رضایت شهروندان و خدمت به آن ها باشد.

رئیس شورای شهر کرج در ادامه مهم ترین وظیفه شورا را انتخاب شهردار برشمرد و گفت: بنابر اهمیت این موضوع به یقین دستور نخستین جلسه رسمی آتی شورای شهر کرج به این مهم و پروسه انتخاب شهردار اختصاص خواهد داشت.

زارع اضافه نمود: به یقین با انتخاب شهردار آرامش و ثبات به شهر کرج بازمی گردد و به دنبال آن در مدیریت شهری با شتاب بیشتری خدمات رسانی به شهروندان را پیش خواهیم برد.

وی در مورد گزینه های مطرح برای تصدی کرسی شهرداری کرج، گفت: گزینه های موردنظر در این خصوص از 10 مورد هم بیشتر است اما برای رسیدن به اجماع نظر و انتخاب گزینه های نهایی احتیاج به برگزاری نشست رسمی شورای شهر کرج است.

رئیس شورای شهر کرج با اشاره به اینکه اخذ تصمیمات مهمی ازجمله انتخاب شهردار کرج احتیاج به مصاحبه و تبادل نظر بیشتر اعضای شورا دارد، اضافه نمود: در این مورد نشستی غیررسمی هم خواهیم داشت که احتمالاً فردا عصر برگزار می گردد، اما هرگونه جمع بندی و تصمیم نهایی در این مورد بر اساس اعلام نظر سیزده عضو شورا و در جلسه رسمی خواهد بود.

زارع شرح داد: اگر جمع بندی نهایی در جلسه رسمی آتی شورای شهر کرج در روز چهارشنبه و در رابطه با انتخاب شهردار این کلان شهر حاصل نگردد، جلسات فوق العاده ای بعدازظهر چهارشنبه و یا فردای همان روز تشکیل خواهیم داد.

وی در خصوص ارائه برنامه از سوی کاندیداهای تصدی کرسی شهرداری کرج نیز گفت: افراد موردنظر برای ما تا حد زیادی شناخته گردیده هستند و سوابق کاری آن ها نیز مشخص است، اما اگر احتیاج به این تصمیم باشد در نشست رسمی پیش روی شورای شهر و با حضور تمامی اعضا اخذ خواهد شد.

رئیس شورای شهر کرج اضافه نمود: تصمیم گیری در خصوص انتخاب روسا و اعضای کمیسیون های شورای شهر کرج هم به بعد از مشخص تکلیف شهردار انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آذر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 33

به "انتخاب شهردار کرج در نخستین جلسه رسمی شورا آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب شهردار کرج در نخستین جلسه رسمی شورا آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید