برای تملک دارایی سدها با کمبود اعتبار روبرو هستیم

به گزارش مجله پیکوشو، خبرنگاران/لرستان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان با اشاره به مشکل کمبود اعتبار برای تملک دارایی سدها، گفت: نیاز است ابتدا تملک اراضی پروژه ها انجام و سپس مراحل اجرایی پروژه انجام شود.

برای تملک دارایی سدها با کمبود اعتبار روبرو هستیم

داریوش حسن نژاد در جلسه بررسی مسائل و مسائل حقوقی شرکت آب منطقه ای لرستان که با حضور دکتر مدنیان مدیرکل دفتر حقوقی شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به حجم گسترده کارهای مباحث تملک، حقوقی، تجاوز به حریم و بستر رودخانه و چاه های غیرمجاز، پرونده های زیادی در دادسراهای حقوقی پیگیری می شود که لازم است تعداد کارکنان بخش حقوقی شرکت بیشتر شود.

وی با اشاره به مشکل کمبود اعتبار برای تملک دارایی سدها، افزود: نیاز است که ابتدا تملک اراضی پروژه ها انجام و سپس مراحل اجرایی پروژه انجام شود.

حسن نژاد ادامه داد: یکی دیگر از مسائل شرکت، تصرف در حریم و بستر رودخانه هاست که با توجه به افزایش جمعیت و نیاز به مسکن، مردم در نزدیکی رودخانه ها اقدام به ساخت اماکن رفاهی، تفریحی و تجاری می کنند و طبق قانون، شرکت آب منطقه ای اقدام به تخریب کرده که متأسفانه با مقاومت سازندگان آن روبرو می شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان پر ومسلوب المنفعه کردن چاه های غیر مجاز را از دیگر مسائل موجود دانست و شرح داد: اگر اصلاحاتی در قانون توزیع عادلانه آب در خصوص تجاوز به حریم و بستر، تخریب کانال ها، مجاری آب ها و چاه های غیرمجاز صورت گیرد و با متخلفین برخورد قانونی شود شاهد مسائل و اختلافات کمتری خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1117

به "برای تملک دارایی سدها با کمبود اعتبار روبرو هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای تملک دارایی سدها با کمبود اعتبار روبرو هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید