بشار همان هافبکی است که دنبالش می گردند

به گزارش مجله پیکوشو، بشار با یک نیمه بازی برای پرسپولیس بعد از حدود دو ماه مصدومیت و روند درمانی اش به تیم ملی عراق برگشت و باید در همین فیفادی پیش رو در اردوی تیم ملی کشورش حاضر شده و به میدان برود.

بشار همان هافبکی است که دنبالش می گردند

بشار از آغاز نیمه دوم بازی با تراکتور به جای عالیشاه به میدان رفت و اتفاقاً نمایش امیدوارکننده ای ارائه داد. با توجه به سیستمی که کالدرون به کار می گیرد عالیشاه در میانه زمین مثل امیری به نوعی سردرگم بود و کاری از پیش نبرد اما بشار با ورودش به میدان باعث شد تا هم ریتم حملات و سرعت انتقال توپ به خط حمله بیشتر گردد هم در کارهای ترکیبی یک حلقه اصلی متصل کننده نفرات به هم باشد و کارهای ترکیبی با وجود او بهتر و کامل تر شکل بگیرد.

هر چند رسن هنوز از نظر فیزیکی با شرایط آرمانی اش فاصله دارد اما در همین یک نیمه نشانه هایی امیدوارکننده در بازی اش ارائه داد و ثابت کرد می تواند مشکل خط میانی پرسپولیس را کم کند.

بشار در حالی کم کم شرایط ایده آل را پیدا می نماید که بعضی پیشکسوتان و کارشناسان معتقدند پرسپولیس در هافبک میانی ضعف دارد و فقدان یک بازیکن خوشفکر و پاسور در قلب زمین مشکل ساز شده است. با این حال به نظر می رسد اگر رسن در فرم خوبش باشد، می تواند جلوتر از نوراللهی در نقش بازیساز و توپ پخش کن به کار کالدرون بیاید و قبل از دربی خیال او و طرفداران را راحت کند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 391

به "بشار همان هافبکی است که دنبالش می گردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بشار همان هافبکی است که دنبالش می گردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید