تصمیم برانکو برای رفتن منطقی بود، دیدگاه طرفدار پرسپولیس فرق دارد

به گزارش مجله پیکوشو، فرزاد آشوبی در مصاحبه با خبرنگاران، در مورد عصبانیت طرفداران پرسپولیس از جدایی ناگهانی برانکو ایوانکوویچ گفت: باید به نظر برانکو به هر حال احترام گذاشت. او چالش جدیدی را برای ادامه حرفه مربیگری اش در نظر گرفته است. مهم این بود تا آخرین لحظه ای که در ایران بود تمام هدف گذاری های خود را برای افزایش قدرت مطلق پرسپولیس در آسیا به کار بست.

تصمیم برانکو برای رفتن منطقی بود، دیدگاه طرفدار پرسپولیس فرق دارد

کارشناس فوتبال ایران اضافه کرد: قطعاً برانکو شرایط حرفه ای را مد نظر قرار داده است. باشگاه نتوانسته است به تعهداتش عمل کند و او دیگر نتوانست این ناملایمات را پیش خودش هضم کند.

وی تاکید نمود: اگر از حاشیه ها فاصله بگیریم بهتر است بگوییم برانکو تصمیم منطقی گرفت. او به تمام افتخارات ممکن در فوتبال ایران رسید. اما تصمیم منطقی او با نگاه احساسی طرفدار فرق دارد.

آشوبی در پاسخ این سوال که در برهه زمانی فعلی گزینه خارجی بهتر است یا داخلی اظهارداشت: این موضوع به سیاست گذاری های باشگاه و توان اقتصادی اش باز می شود. اینکه سراغ کدام گزینه می خواهند برود. این تیم باید هرچه سریعتر تکلیف نیمکت خودش را روشن کند و انتخاب مربی داخلی و خارجی بسته به سبک مدیریتی آقایان دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 296

به "تصمیم برانکو برای رفتن منطقی بود، دیدگاه طرفدار پرسپولیس فرق دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم برانکو برای رفتن منطقی بود، دیدگاه طرفدار پرسپولیس فرق دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید