دستگیری سارقی که 100 میلیون تومان گل دزدید

به گزارش مجله پیکوشو، مردی که با دستبرد به یک گلخانه حدود صد میلیون تومان گل سرقت نموده بود، به دام افتاد.

دستگیری سارقی که 100 میلیون تومان گل دزدید

به گزارش شرق، بیست ویکم مرداد پرونده ای با موضوع سرقت گل های زینتی و گران قیمت به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال از گلخانه ای واقع در ولنجک به پلیس آگاهی ارجاع داده شد.

کارآگاهان با دریافت پرونده برای شناسایی دزدان دست به کار شدند. در همان بدو آغاز تحقیقات مجددا شاکی به پلیس آگاهی مراجعه و گفت دزد در چند مرحله از گلخانه اش سرقت نموده است. با حضور کارآگاهان در محل سرقت و تحقیقات میدانی، کارآگاهان پیروز شدند شماره پلاک خودرویی را که دزد از آن استفاده نموده بود، به دست بیاورند.

با کوشش کارآگاهان هویت دزد به نام امیر فاش شد و با هماهنگی قضائی متهم در محل سکونتش در حوالی سعادت آباد در یک اقدام ضربتی دستگیر و در بازرسی از محل سکونتش حدود صد گلدان گل طبیعی و زینتی گران قیمت کشف و با هماهنگی های قضائی تحویل مال باخته شد.

امیر پس از انتقال به پلیس آگاهی تحت بازپرسی نهاده شد و با اعتراف به جرمش گفت بیشتر گل های سرقتی را به شخصی به اسم داوود فروخته است.

سرهنگ کارآگاه سیدعلی شریفی، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران، درباره این پرونده گفت: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی، با شناسایی مخفیگاه داوود، او نیز در مخفیگاهش دستگیر و تعدادی از گلدان های سرقتی نیز از مغازه او کشف شد و درنهایت پس از تحقیقات تکمیلی پرونده متهمان به دادیاری دادسرای ناحیه یک تهران معرفی و هر دو متهم با صدور قرار تأمین روانه زندان شدند.

منبع: فرارو
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1289

به "دستگیری سارقی که 100 میلیون تومان گل دزدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری سارقی که 100 میلیون تومان گل دزدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید