رئیس شرکت هواپیمایی مالزی استعفا می دهد

به گزارش مجله پیکوشو، خبرنگاران: رئیس شرکت هواپیمایی مالزی امروز سه شنبه اظهار داشت که به زودی در مورد استعفا از این سمت تصمیم گیری خواهد نمود.

رئیس شرکت هواپیمایی مالزی استعفا می دهد

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از صدای روسیه، احمد جوهری یحیی رئیس شرکت هواپیمایی مالزی در حالی از تصمیم احتمالی خود برای استعفا از این سمت خبر داده که با گذشت بیش از 2 هفته از ناپدید شدن هواپیمای مسافربری مالزیایی با 239 سرنشین هنوز لاشه این هواپیما پیدا نشده و مقام های رسمی این کشور تنها خبر سقوط آن را تایید نموده اند.

بر اساس این گزارش نخست وزیر مالزی روز گذشته رسما تایید کرد که هواپیمای مسافربری این کشور در اقیانوس هند سقوط نموده و هیچ یک از مسافران آن زنده نمانده اند. دولت چین ضمن زیر سئوال بردن اظهارات نخست وزیر مالزی خواهان ارائه مستندات و اسناد مربوط به سقوط هواپیمای مسافربری شده است.

بیش از 150 مسافر این پرواز اتباع چینی بوده اند. خانواده های مسافران این هواپیما دولت و مقام های مالزی را به خودداری از گفتن حقیقت اصلی در مورد ناپدید شدن این هواپیما متهم نموده اند. دولت چین نیز به شدت از نحوه عملکرد مقام های مالزی انتقاد نموده است.

هواپیمای بوئینگ 777 متعلق به شرکت هواپیمایی مالزی روز شنبه 2 هفته پیش در ساعت 12 و 41 دقیقه فرودگاه کوالالامپور را با 239 مسافر و خدمه به مقصد پکن ترک نموده ولی در ساعت یک و 20 دقیقه از رادارها محو شده و تماس خلبان با برج کنترل قطع شده است. این هواپیما حامل 12 خدمه و 227 مسافر از جمله 154 تبعه چینی بوده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 428

به "رئیس شرکت هواپیمایی مالزی استعفا می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس شرکت هواپیمایی مالزی استعفا می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید