رقابت های ایتالیا برای بازیکنان تجربه و برای کادر فنی آموزش است، با بزرگان جهان رقابت می کنیم

به گزارش مجله پیکوشو، سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 17 سال درباره مرحله جدید اردوهای تمرینی ملی پوشان گفت: ملی پوشان ما از امروز وارد اردو می شوند و این اردو تا 5 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

رقابت های ایتالیا برای بازیکنان تجربه و برای کادر فنی آموزش است، با بزرگان جهان رقابت می کنیم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال دختران زیر 17 سال خود را برای حضور در تورنمنت بین المللی ایتالیا آماده می نماید. مسابقاتی که با حضور تیم های مطرح جهان برگزار می گردد. شادی مهینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: فرصت بسیار خوبی برای ما فراهم شده تا با تیم های بزرگی همچون آمریکا و ایتالیا که در گروه ما قرار دارند بازی کنیم. به طورحتم تجربه بسیار ارزشمندی برای ملی پوشان خواهد بود.

وی اضافه کرد: پس از تجربه خوبی که سال گذشته در رقابت های فوتبال دختران زیر 16 سال آسیا برای تیم ما فراهم شد، حالا به رقابت های ایتالیا دعوت شده ایم. برای رقابت های ایتالیا تعدادی ازبازیکنان سال گذشته و ترکیبی از بازیکنان زیر 16 سال را دعوت نموده ایم.

سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 17 سال ادامه داد: شهریور ماه سال جاری زمان برگزاری رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا زیر 16 سال تعیین می گردد. در واقع ما برای این رقابت ها خود را آماده می کنیم و پس از آن مسابقات قهرمانی آسیا آغاز می گردد. نگاه ما صعود از گروه و قرار دریافت در جمع 4 تیم برتر آسیا است.

مهینی گفت: با توجه به این که مسابقاتی در سطح نوجوانان و زیر 16سال برای دختران نداریم، رقابت های ایتالیا فرصت ایده آلی برای پیشرفت و بالا بردن تجربه دختران ما محسوب می گردد. در واقع این مسابقات برای کادر فنی نیز ثمربخش خواهد بود و آموزش های خوبی را در این رقابت ها می بینیم.

وی با اشاره به شرایط فوتبال بانوان ایران تاکید نمود: فوتبال بانوان در صورتی می تواند پیشرفت داشته باشد که هیئت های استانی ما فعال شوند واستعداد های استان ها شناسایی شوند و با برپایی اردوهای مستمر و حضور در تورنمنت های متعدد بین المللی، تجربه بازیکنان را افزایش بدهیم وگرنه صرف تمرین و اردوهای داخلی، پیشرفت زیادی حاصل نخواهد شد. این در شرایطی است که در رده های پایه نیز لیگ های منظمی را مانند فوتسال برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال دختران درپایان گفت: باید از کمیته فنی فوتبال بانوان تشکر کنم که این فرصت را برای تیم بانوان ما فراهم کرد تا با حضوردر تورنمنت ایتالیا تجربه بازی با تیم های بزرگ جهان را به دست بیاوریم. استعدادهای خوبی در فوتبال بانوان ما وجود دارد و با رقابت با تیم های مختلف جهان این استعدادها به شکوفایی می رسد.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 626

به "رقابت های ایتالیا برای بازیکنان تجربه و برای کادر فنی آموزش است، با بزرگان جهان رقابت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت های ایتالیا برای بازیکنان تجربه و برای کادر فنی آموزش است، با بزرگان جهان رقابت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید