شهرزاد مظفر: به طور کاملا اتفاقی با تیم ملی کویت قرارداد بستم، همکاری ام با فوتسال بانوان ایران فعلا منتفی است

به گزارش مجله پیکوشو، اردیبهشت ماه سال جاری فوتسال بانوان ایران با راهنمایی شهرزاد مظفر برسکوی قهرمانی آسیا نهاده شد، حالا کویتی ها درصدد هستن با دانش مربی ایرانی فوتسال خود را ارتقا بدهند.

شهرزاد مظفر: به طور کاملا اتفاقی با تیم ملی کویت قرارداد بستم، همکاری ام با فوتسال بانوان ایران فعلا منتفی است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، شهرزاد مظفر با اعلام حضورش در راس تیم ملی فوتسال بانوان کویت در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: قراردادم با تیم ملی فوتسال بانوان کویت کاملا اتفاقی بود. آنها پیشنهاد دادند و عزم خود را جزم نموده بودند که این قرارداد منعقد بشود. برهمین اساس کارها به سرعت پیش رفت و در فاصله چندهفته قراردادم با تیم ملی کویت رسمی شد.

وی اضافه کرد: حرفه مربیگری به این شکل است که امکان دارد هر لحظه راهنمایی تیمی را برعهده بگیری. یک بار فدراسیون قرارداد نمی بندد و یک بار مربی. در این خصوص نباید احساسی برخورد کرد. قراردادم با فدراسیون فوتبال ایران تا 31 اردیبهشت ماه و تا انتها رقابت های قهرمانی آسیا بود.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال بانوان ایران ادامه داد: خداراشکر با کسب عنوان قهرمانی در آسیا به بهترین شکل قراردادم را به انتها رساندم. پس ازآن بحث لیگ پیش آمد که هیچ تیمی برای همکاری پیشنهاد نداد. تیم دانشگاه آزاد نیز در لیگ حضور نداشت. در واقع شرایط به شکلی پیش رفت که گویا همه چیز فراهم بود تا به تیم ملی کویت بیایم.

شهرزاد مظفر یادآورشد: در ایران استعدادهای خوبی در زمینه مربیگری داریم. در فاصله زمانی کوتاه پیش رو مسابقه مهمی برای فوتسال وجود ندارد و فدراسیون می تواند دراین مدت مربیان خوبی را برای تیم ملی انتخاب کند.در ایران مربیان زیادی داریم که صلاحیت و قابلیت بالایی دارند. من 20 سال مربیگر فوتبال و فوتسال را در تیم ملی و باشگاهی برعهده داشتم. سه مدال ارزشمند برنز، نقره و طلا را با تیم ملی فوتسال بانوان کسب کردم. شاید لازم بود که حالا چالش دیگری رابا تیم ملی غیر از ایران تجربه کنم.

وی توضیح داد: اگر این اتفاق در حوزه مردان رخ می داد کسی تعجب نمی کرد اما چون در حوزه بانوان است شاید برخی با تعجب به حضور یک مربی زن در راس تیم ملی غیر ایرانی نگاه نمایند. این اتفاق چالش جدیدی برایم است و خوشحالم که چنین فضای تازه ای را تجربه خواهم کرد.

شهرزاد مظفر در پاسخ به این سوال که همچنان به عنوان گزینه اصلی راهنمایی تیم ملی فوتسال ایران هستید، گفت: قراردادم با تیم ملی فوتسال کویت دوساله است. با این شرایط حضورم در تیم ملی بانوان ایران منتفی است. اما هر زمان و هرکجا کمکی از دستم بربیاید برای فوتسال بانوان دریغ نخواهم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 69

به "شهرزاد مظفر: به طور کاملا اتفاقی با تیم ملی کویت قرارداد بستم، همکاری ام با فوتسال بانوان ایران فعلا منتفی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرزاد مظفر: به طور کاملا اتفاقی با تیم ملی کویت قرارداد بستم، همکاری ام با فوتسال بانوان ایران فعلا منتفی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید