عباسی: ادعای عربستانی ها صحت ندارد، کارهای میزبانی مان در عمان در حال اجرا است

به گزارش مجله پیکوشو، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز می گوید که میزبانی تیم های ایرانی از عربستانی ها در کشور عمان انجام خواهد شد و کارهای مربوط به این مسئله در حال اجرا است.

عباسی: ادعای عربستانی ها صحت ندارد، کارهای میزبانی مان در عمان در حال اجرا است

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

سعید عباسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد ادعای رسانه سعودی الاخباریه که اعلام نموده تیم های ایرانی بازی در کشور عمان را نپذیرفته اند، گفت: اینطور نیست. ما برای میزبانی در عمان نامه زده ایم و فدراسیون فوتبال این کشور هم قبول نموده است.

وی اضافه نمود: من نمی دانم عربستانی ها چطور این ادعای نادرست را نموده اند. فقط برای عمان نامه زده ایم، آنها پذیرش نموده اند و کارها مربوط به میزبانی مان از تیم های عربستانی در کشور عمان توسط فدراسیون فوتبال انجام می گردد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که این ادعا صحیح است که باشگاه های ایرانی؛ افغانستان، تاجیکستان و استرالیا را پیشنهاد دادند و مورد قبول عربستانی ها قرار نگرفت و اگر کشورهای پیشنهاد شده جدید هم مورد قبول واقع نگردد باشگاه های ایرانی کنار گذاشته خواهند شد، گفت: این فقط یک ادعاست. ما عمان را معرفی کردیم، نه کشور دیگری را و اکنون هم منتظر هستیم کنفدراسیون فوتبال آسیا موضوع را نهایی کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 503

به "عباسی: ادعای عربستانی ها صحت ندارد، کارهای میزبانی مان در عمان در حال اجرا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباسی: ادعای عربستانی ها صحت ندارد، کارهای میزبانی مان در عمان در حال اجرا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید