مراسم معارفه رئیس فدراسیون گلف برگزار گردید

به گزارش مجله پیکوشو، مراسم معارفه رئیس جدید فدراسیون گلف امروز (یکشنبه) برگزار گردید.

مراسم معارفه رئیس فدراسیون گلف برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون گلف، مراسم تودیع بهروز منتقمی و معارفه حمید عزیزی رئیس فدراسیون گلف امروز با حضور سید محمد شروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان برگزار گردید.

منتقمی در ابتدای این مراسم ضمن تبریک به عزیزی از حضور نیروی جوان و باانگیزه در فدراسیون گلف ابراز خرسندی کرد و گفت: توانمندی در پیاده سازی برنامه های پیش رو را در عزیزی میبینم.

وی همچنین برگزاری آبرومندانه مجمع و انتخابات سالم فدراسیون گلف را حاصل کار جمعی خواند و از کوشش های کیکاووس سعیدی رئیس پیشین فدراسیون گلف تقدیر کرد.

در ادامه سید محمد شروین اسبقیان از جامعه شریف گلف تشکر و از زحمات رئیس پیشین فدراسیون گلف قدردانی کرد و ضمن خیر مقدم به عزیزی نسبت به حضور او در فدراسیون گلف اظهار امیدواری کرد.

رئیس فدراسیون گلف نیز گفت: از زحمات منتقمی قدردانی می کنم و از او می خواهم که در ادامه مدیریت، فدراسیون گلف را از تجربیات خود بهره مند کند و با یاری همه دوستان بتوانیم از همه ظرفیته ای ممکن به نحو احسن استفاده کنیم.

مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان در انتها این مراسم حکم ریاست حمید عزیزی در فدراسیون گلف را که وزیر ورزش و جوانان ابلاغ نموده بود، قرائت کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 129

به "مراسم معارفه رئیس فدراسیون گلف برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم معارفه رئیس فدراسیون گلف برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید