مراقی: داوران تحت تاثیر بازیکنان بودند

به گزارش مجله پیکوشو، خبرنگاران/اصفهان سرمربی حفاری اهواز گفت: گلایه دارم از کمیته داوران که این بازی را به داوران بی تجربه داده بودند.

مراقی: داوران تحت تاثیر بازیکنان بودند

یعقوب مراقی پس از بازی تیمش برابر گیتی پسند اظهار کرد: بازی بسیار خوب و سنگینی بود. گلایه دارم از کمیته داوران که این بازی حساس را به داوران بی تجربه داده اند که تحت تاثیر بازیکنان قرار دارند. تیم گیتی پسند بهتر بازی کرد و به آن ها تبریک می گویم.

وی ادامه داد: ناظر بازی 40 دقیقه به تیم ما فشار آورد و به بازیکنان ما امر و نهی می کرد. بازیکن ما را تهدید می نماید که تا آخر فصل محروم گردد. درست نیست که داور سر تیم ما را ببرد.

به گزارش خبرنگاران، مراقی اضافه کرد: داور بی دلیل به بازیکن ما کارت قرمز داد و قانون است که پس از ضربه به سر بازی متوقف گردد اما این اتفاق رخ نمی دهد.

وی ادامه داد: بخاطر بازیکنانم تحت تاثیر جو قرار نگیرند دستور دادم که بازیکنان به رختکن بروند و قصد نداشتیم که بازی نکنیم. حفاری باشگاه اخلاق مداری است و برای آرامش تیم بازیکنان را از زمین خارج کردم.

مراقی در رابطه با عدم آرامش روی نیمکت تیمش اضافه کرد: این موضوع را قبول دارم اما باید ببینیم چه اتفاقی افتاده است که بازیکن عصبی شده است. داور به حدی روی بازیکن کار کرد که این رخ داد و احساس می کنم داور به عمد این کار را انجام می داد.

وی ادامه داد: تا جایی که می دانستیم محمدنصیرلو داور بود اما اینجا آمدیم داور شخص دیگری بود و کسی به ما اطلاعی نداده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 617

به "مراقی: داوران تحت تاثیر بازیکنان بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراقی: داوران تحت تاثیر بازیکنان بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید