مربی تیم ملی فوتبال ساحلی: بازیکنان جوان باید سال ها کار نمایند تا در دنیا اسم و رسمی به دست آورند

به گزارش مجله پیکوشو، مربی تیم فوتبال ساحلی کشورمان با تمجید از عملکرد بازیکنان جوان این تیم خاطرنشان کرد که آنها احتیاج به سال ها کار کردن دارند تا بتوانند در جهان اسم و رسمی پیدا نمایند.

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی: بازیکنان جوان باید سال ها کار نمایند تا در دنیا اسم و رسمی به دست آورند

عباس هاشم پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران ضمن تبریک قهرمانی تیم پارس جنوبی در مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی در خصوص اردوهای تیم ملی گفت: شرایط تیم در اردوها بد نبود، اما متأسفانه درگیر مصدومیت چند نفر از بازیکنان شدیم. بازیکنانی که درگیر مسابقات باشگاهی بودند، دچار مصدومیت شدید شدند. این بازیکنان را نداریم، اما به توجه به روندی که از گذشته آن را شروع و پیگیری کردیم تا بازیکنان جوان در تیم ب کنار با تجربه ها حضور پیدا نمایند، نفرات خوبی برای جایگزینی مصدومان تیم داریم.

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی اضافه کرد: بازیکنان جوانی که کنار با تجربه ها تمرین نموده اند، اکنون شرایط خوبی دارند. سخت است که به یک باره بازیکنان جوان را به تیم تزریق کنیم، اما این اتفاق باید از یک جایی شروع گردد. من و آقای اوکتاویو اعتقاد زیادی به جوان ها داریم و معتقدیم که آنها می توانند آینده فوتبال ساحلی باشند. اردوی پرتغال و جام بین قاره ای هم شانس خوبی برای این بازیکنان جوان است تا خودشان را نشان دهند و ثابت نمایند که می توانند برای آینده فوتبال ساحلی مؤثر باشند.

وی در خصوص اینکه آیا فوتبال ساحلی ایران در جام بین قاره ای سورپرایزی دارد یا نه، گفت: حتماً و البته سورپرایز اصلی را در بازی های قهرمانی آسیا داریم که انتخابی جام جهانی است. بازی های جام بین قاره ای مهم است، اما بازی های آسیایی برای ما اهمیت بیشتری دارد. سورپرایز ما همین بازیکنان جوان هستند که باید خودشان را نشان دهند و قطعاً این شرایط برای آنها به وجود می آید.

هاشم پور در پاسخ به این سؤال که آیا فوتبال ساحلی ایران می تواند در جام بین قاره ای از بین جوان هایش پدیده ای را معرفی کند، اظهار داشت: تیم ملی فوتبال ساحلی هر سال در هر تورنمنتی که حاضر می گردد، بهترین هایی را به فوتبال ساحلی جهان معرفی می نماید. مطمئن هستم که این بار هم پدیده هایی خواهیم داشت که به جهان معرفی کنیم.

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی با تمجید از بازیکنان جوان زیادی که به این تیم اضافه شده اند، گفت: بازیکنان جوان احتیاج به زمان زیادی دارند تا ما بتوانیم بازیکنانی مانند محمد احمدزاده، مسلم مسی گر، فرید بلوکباشی، پیمان حسینی، حسن عبداللهی، مهران مرشدی زاده و... بسازیم. این بازیکنان جوان باید سال ها در فوتبال ساحلی کار نمایند که مثل این بازیکنان قدیمی که نام بردم، برای خودشان اسم و رسمی در جهان داشته باشند.

وی از شرایط اردویی تیم ملی فوتبال ساحلی تمجید کرد و به خبرنگاران گفت: باید تشکری از آقایان مهدی تاج و محمدرضا ساکت داشته باشم که در رأس فدراسیون یاری زیادی به تیم ملی فوتبال ساحلی می نمایند. همچنین از آقای عباس ترابیان در کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی و سرکار خانم شهریاری در دپارتمان فوتبال ساحلی که واقعاً تیم ملی را مورد توجه قرار داده اند، تشکر می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 122

به "مربی تیم ملی فوتبال ساحلی: بازیکنان جوان باید سال ها کار نمایند تا در دنیا اسم و رسمی به دست آورند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی تیم ملی فوتبال ساحلی: بازیکنان جوان باید سال ها کار نمایند تا در دنیا اسم و رسمی به دست آورند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید