مشارکت 20 میلیارد تومانی گهرزمین در ساخت باغ ایرانی

به گزارش مجله پیکوشو، آقای پوریانی، مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین بیان کردند؛ شرکت در راستای رسالت و مسئولیت اجتماعی خود در شهرستان سیرجان، با سرمایه گذاری 20 میلیارد تومانی در باغ ایرانی موافقت کرد.

مشارکت 20 میلیارد تومانی گهرزمین در ساخت باغ ایرانی

جهت دریافت خدمات معماری داخلی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

جهت دریافت خدمات طراحی باغ و ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و عظیم بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شرکت سنگ آهن گهرزمین؛ آقای پوریانی ضمن اعلام این خبر، اضافه کرد: این توافق در جلسه ای با حضور مدیران ارشد و هیئت مدیره شرکت سنگ آهن گهر زمین و اعضای شورای شهر و شهردار سیرجان و آقای حسن پور؛ نماینده شهر سیرجان به دست آمد.

براساس این توافق، شرکت گهرزمین با سرمایه گذاری 20 میلیارد تومانی در باغ 6 هکتاری ایرانی موافقت نموده و در مقابل، شهرداری سیرجان مجوز احداث یک مجتمع خدماتی و رفاهی در این باغ را به گهرزمین خواهد داد.

ایشان در ادامه تصریح کردند؛ این مجتمع به مدت 15 سال در اختیار شرکت گهرزمین قرار خواهد گرفت تا ضمن عمل به مسئولیت اجتماعی خود، شرکت گهرزمین نگاه ویژه تری به شهر سیرجان داشته باشد.

در خاتمه علی اکبر پوریانی اضافه کرد شرکت سنگ آهن گهرزمین در راستای مسئولیت اجتماعی شهرستان سیرجان در آینده گامهای موثرتر و ویژه تری بر خواهد داشت.

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1210

به "مشارکت 20 میلیارد تومانی گهرزمین در ساخت باغ ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت 20 میلیارد تومانی گهرزمین در ساخت باغ ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید