منافی: پرسپولیس باید روند فعلی را تا نیم فصل ادامه دهد، نتیجه بازی رفت با الدحیل مشخص کننده است

به گزارش مجله پیکوشو، بازیکن و مربی پیشین پرسپولیس تأکید کرد که این تیم در بازی رفت برابر الدحیل باید نتیجه مطمئنی بگیرد تا کارش برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا دشوار نشود.

منافی: پرسپولیس باید روند فعلی را تا نیم فصل ادامه دهد، نتیجه بازی رفت با الدحیل مشخص کننده است

جواد منافی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به شرایط فعلی پرسپولیس بعد از گذشت 3 هفته از لیگ برتر گفت: پرسپولیس شرایط بدی ندارد و دشوار ترین موضوع این است که آنها نتوانستند برای نیم فصل اول بازیکن جذب نمایند. با این حال پرسپولیس تا الان 7 امتیاز گرفته و این نتیجه بدی نیست. نکته مهم این است که پرسپولیس همین روند را تا نیم فصل دوم ادامه دهد تا از کورس قهرمانی عقب نماند و در نیم فصل دوم قطعا با اضافه شدن بازیکنان جدید شرایط تیم فرق خواهد نمود.

وی عنوان نمود: در حال حاضر نقطه قوت پرسپولیس خط دفاعی است و در 3 بازی اخیر این تیم گلی گرفتن نکرده است. ادامه این عملکرد موفق می تواند پرسپولیس را در بالای جدول نگه دارد و این تیم حتی با استفاده از اندک موقعیت هایش می تواند برنده از زمین خارج گردد، البته یکی از ضعف های پرسپولیس این است که آنها بازیساز واقعی ندارند ولی مهم این است که پرسپولیس تا آغاز نیم فصل دوم خوب نتیجه بگیرد. امیدوارم فردا برابر نفت مسجدسلیمان نیز شاهد بازی و کسب نتیجه ای خوب از پرسپولیس باشیم.

منافی در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس می تواند در لیگ قهرمانان آسیا از سد الدحیل عبور کند؟ گفت: همه می دانند الدحیل یکی از قدرتمندترین تیم های آسیا است که هزینه ها و امکانات این تیم با پرسپولیس قابل قیاس نیست. اعتقاد من این است که پرسپولیس در بازی رفت باید یک نتیجه خوب بگیرد و نتیجه این بازی در صعود پرسپولیس بسیار مشخص نماینده است. پرسپولیس در بازی برگشت میزبان است و می تواند از این امتیاز به بهترین شکل ممکن استفاده کند.

منبع: tn.ai
انتشار: 6 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 100

به "منافی: پرسپولیس باید روند فعلی را تا نیم فصل ادامه دهد، نتیجه بازی رفت با الدحیل مشخص کننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منافی: پرسپولیس باید روند فعلی را تا نیم فصل ادامه دهد، نتیجه بازی رفت با الدحیل مشخص کننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید