موفقیت صنایع در گرو حرکت در راستا دانش بنیان است

به گزارش مجله پیکوشو، خبرنگاران/آذربایجان شرقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با تاکید بر حمایت از شرکت های دانش بنیان در همه رده های نوپا و تولیدی استان، گفت: ارتباط صنایع پیروز با مراکز دانش بنیان محکوم به پیروزیت است.

موفقیت صنایع در گرو حرکت در راستا دانش بنیان است

صابر پرنیان در بازدید از بخش های مختلف خط تولید شرکت صنعتی دانش بنیان طراحی و ساخت ماشین آلات عمل آوری خشکبار تبریز با بیان اینکه حمایت از صنایع دانش بنیان، اقتصاد پویا و ارزآور را در پی خواهد داشت، اظهار کرد: نگرش های واحد برای حمایت از تولید ضروری است و چندگانگی در رویکردها و تصمیم ها، عامل دست و پاگیر واحدهای تولیدی است.

وی، از صنایع بزرگ دانش بنیان، به عنوان لوکوموتیو شرکت های خلاق و نوآور نوپا یاد کرده و گفت: مشتریان شرکت های صنعتی دانش بنیان پیروز، محکوم به پیروزیت هستند.

گفتنی است؛ صنایع ماشین سازی تبریز، کار توان طراحی و تولید 120 نوع خط تولید ماشین آلات عمل آوری مغز خشکبار، بوجاری حبوبات و میوه خشک را داراست و 90 درصد ماشین آلات مورد نیاز کشور در این واحد صنعتی تولید می شود.

صادرات محور، داخلی سازی، دانش بنیان، جلوگیری از واردات و ایجاد تکنولوژی از مهمترین خصوصیات این شرکت صنعتی است.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، پرنیان همچنین مسائل و موانع پیش روی این واحد تولیدی در فازهای توسعه ای این شرکت دانش بنیان را بررسی کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 خرداد 1401 بروزرسانی: 18 خرداد 1401 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2080

به "موفقیت صنایع در گرو حرکت در راستا دانش بنیان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موفقیت صنایع در گرو حرکت در راستا دانش بنیان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید