هیدینک: از عملکرد 10 دقیقه اول بازیکنانم مقابل ایتالیا عصبانی ام

به گزارش مجله پیکوشو، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی هلند از عملکرد بازیکنانش در دقایق ابتدایی بازی مقابل ایتالیا انتقاد کرد.

هیدینک: از عملکرد 10 دقیقه اول بازیکنانم مقابل ایتالیا عصبانی ام

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، گاس هیدینگ در پی شکست 2 بر صفر هلند در دیدار محبت آمیز مقابل ایتالیا گفت: پس از کارت قرمزی که برونو مارتینز ایندی در دقیقه 9 گرفت، بازی را رها کردیم. در دقایق ابتدایی بازی در کارهای دفاعی عملکرد خوبی نداشتیم و در خط حمله هم نتوانستیم به اندازه کافی ایتالیا را به دردسر بیندازیم.

وی اضافه نمود: بعد از اینکه با نتیجه 2 بر صفر از ایتالیا عقب افتادیم هافبک های دفاعی ما با جدیت در کارهای دفاعی شرکت کردند و این همان چیزی بود که ما هم به دنبال دیدنش بودیم. کارت قرمزی هم که داور به مارتینز ایندی داد کمی بی رحمانه بود.

سرمربی جدید نارنجی پوشان که بعد از سرانجام جام جهانی 2014 جانشین لوئیز فن خال شده، توضیح داد: از عملکرد بازیکنانم در 10 دقیقه ابتدایی بازی عصبانی هستم چون همان 10 دقیقه کارمان را تمام کرد. به هر حال این بازی ها فرایند یادگیری بازیکنان ما به شمار می روند.

هیدینک اعلام نمود: اینکه فن پرسی هم توانست مدت زمان بیشتری بازی کند، خیلی خوب است. به غیر از یک ضربه سرضرب، روبین در این بازی بازیکنی خیلی خطرناک نشان داد.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 496

به "هیدینک: از عملکرد 10 دقیقه اول بازیکنانم مقابل ایتالیا عصبانی ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیدینک: از عملکرد 10 دقیقه اول بازیکنانم مقابل ایتالیا عصبانی ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید