امیری: امکانات تیم ملی خیلی محدود است

به گزارش مجله پیکوشو، وحید امیری از کمبود امکانات تیم ملی گفته و ابراز امیدواری نموده شرایط بهتر گردد.

امیری: امکانات تیم ملی خیلی محدود است

به گزارش خبرنگاران ،وحید امیری قبل از تمرین تیم ملی در نشست خبری شرکت کرد و گفت :

*قطعاً انتظاراتی که مردم از ما دارند، بسیار بالاست.اول از هر چیزی انتظارات باید خیلی بجا باشد و در حد امکاناتی که برای ما فراهم می گردد. امکاناتی که در اختیار تیم ملی واقع شده است خیلی محدود است و انتظارات از ما خیلی بالاست.با این حال امیدوارم که همه از تیم ملی حمایت نمایند،چه دولت و چه فدراسیون و تمام امکانات را در اختیار این تیم قرار دهند.

* تمام وظیفه کسانی که در رأس امور هستند این است که مردم را خوشحال نمایند.فوتبال یک قدرتی دارد که می تواند با یک بازی شور و هیجان را به کشور بیاورد.این نشان می دهد که اهمیت فوتبال در جهان خیلی بالاست.ما هم خیلی دوست داشتیم که در جام جهانی به مرحله بعد صعود کنیم،اما این اتفاق رخ نداد.هدف ما خوشحالی مردم است و وقتی که بعد از جام جهانی شادی مردم را دیدیم،خوشحال بودیم که توانستیم یک مقدار وظیفه مان را در قبال مردم انجام دهیم.

*من بعد از جام جهانی به یکی از تیم های بزرگ ترکیه رفتم.آنها از لحاظ امکانات با ما خیلی تفاوت دارند و همین امروز که متوجه شدم عکس من و آقای حسینی روی جلد مجله باشگاه افتاده خوشحال شدم و امیدوارم این اتفاقات تداوم داشته باشد.ما فوتبالیست های خوبی در انگلیس، یونان و روسیه داریم و این مساله نشان می دهد که فوتبال ما پتانسیل بالایی دارد.ما می توانیم بازیکنان بزرگی در فوتبال جهان داشته باشیم و سطح فوتبال ما خیلی نسبت به فوتبال روز جهان تفاوت ندارد.ما فقط از لحاظ کمبود امکانات با فوتبال جهان تفاوت داریم.

* من این موضوع را به جهت اینکه در تیم ملی حضور دارم، نمی گویم، اما همیشه خودم حس می کردم که اگر یک مربی دیگر بخواهد به تیم ملحق گردد نمی تواند، در این زمان کم و محدود به جام ملت ها شناخت کافی را نسبت به تیم پیدا کند، ولی الان مربی تیم ملی بازیکنان جوان و نفراتی را که در کشورهای دیگر حضور دارند، به تیم ملی دعوت نموده است. نشان می دهد که کی روش فوتبال ایران را می شناسد و دنبال این است که انتظارات مردم را برآورده کند.من هم امیدوارم امکانات لازم فراهم گردد تا آرزوی مردم برآورده گردد.

3-300

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 6 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 75

به "امیری: امکانات تیم ملی خیلی محدود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیری: امکانات تیم ملی خیلی محدود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید