قیمت باورنکردنی بلیت بازی پرسپولیس - السد، 10 میلیون تومان تمام!

به گزارش مجله پیکوشو، به گزارش خبرنگاران، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و السد قطر قرار است در حضور حداکثری تماشاگران سرخپوشان برگزار گردد.

قیمت باورنکردنی بلیت بازی پرسپولیس - السد، 10 میلیون تومان تمام!

دیداری حساس که کلیه بلیت های این بازی در همان ساعات اولیه فروش اینترنتی به اتمام رسد تا شایعاتی درخصوص حضور پررنگ دلالان به گوش برسد. سامانه رسمی فروش بلیت بازی پرسپولیس قیمت این بلیت ها را برای طبقه اول بین 35 تا 15 هزار تومان و برای کلیه جایگاه های طبقه دوم نیز 15 هزار تومان اعلام نموده بود.

درحالی که دو روز تا بازی شاگردان برانکو ایوانکوویچ مقابل ژاوی و هم تیمی هایش در السد قطر باقی مانده است بلیت این بازی در بازار سیاه و سایت های فروش اجناس دست دوم با قیمت پایه 500 هزار تومان به حراج گذاشته شده است. برخی کاسبان نیز قیمت آن را 10 میلیون تومان گذاشته اند تا بازار سیاه بلیت دیدارهای پرسپولیس به بی سابقه ترین رقم ممکن در بازار دلالان برسد.

به گزارش خبرنگاران، دیدار برگشت تیم های فوتبال پرسپولیس و السد در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 18:30 روز سه شنبه اول آبان در استادیوم آزادی تهران برگزار خواهد شد. پرسپولیس بازی رفت را با برتری یک بر صفر به خاتمه برده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 135

به "قیمت باورنکردنی بلیت بازی پرسپولیس - السد، 10 میلیون تومان تمام!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت باورنکردنی بلیت بازی پرسپولیس - السد، 10 میلیون تومان تمام!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید