مظلومی: در کار شفر دخالت نمی کنیم اما کادرفنی باید تقویت گردد

به گزارش مجله پیکوشو، به گزارش خبرنگاران ،تازه ترین نشست کمیته فنی استقلال با وینفرد شفر چه زمان برگزار می گردد؟ پرویزمظلومی به این سوال پاسخ داده است: ما طبعاً بین خودمان جلسات کمیته فنی داریم. قرار نیست در همه جلسات شفر حضور داشته باشد، بنابراین خودمان باید بعد از بازی با ماشین سازی نشستی را برگزار کنیم. نیم فصل در راه است و طبیعتا باید جلساتی را با یکدیگر داشته باشیم.

مظلومی: در کار شفر دخالت نمی کنیم اما کادرفنی باید تقویت گردد

مظلومی بار دیگر به نظر وینفرد شفر درباره کمیته فنی اشاره نموده است: دیدگاه او از ابتدا خوب و مثبت بود، کمیته فنی مسئله ای با شفر ندارد و دلیلی نیست که با او مشکل داشته باشیم. آیا شما حرکتی از کمیته فنی دیده اید؟ متأسفانه در جامعه این گونه القا شده که کمیته فنی با شفر مشکل دارد، اما ما هیچ مسئله ای با شفر نداریم و به او یاری هم خواهیم کرد.

مظلومی که خود روزگاری سکان راهنمایی استقلال را به عهده داشت اعتقاد دارد که استقلال باید تحت هرشرایطی در نیم فصل با تغییرات روبرو گردد. او می گوید: استقلال در نیم فصل احتیاج به بازیکن دارد و باید تقویت گردد. از طرفی فکر می کنم کادر فنی هم باید تقویت گردد باید در مورد این مسائل در کمیته فنی صحبت و بحث کنیم اما هیچ وقت دخالتی در کار سرمربی تیم نداریم.

برخی نام ها برای ورود به کادر فنی استقلال مد نظر هستند که در ماه های اخیر دائم نام شان در رسانه ها شنیده شده است. مظلومی اما پاسخ دیگری به این سوال می دهد: ما هنوز گزینه ای انتخاب ننموده ایم، ولی اعتقاد دارم یک سری گزینه جوان هستند که می توانند به استقلال یاری نمایند و از کنار شفر کار یاد بگیرند. مجیدی هم یکی از این گزینه است چون او هم در استقلال زحمات زیادی کشیده، خود شفر هم دوست دارد شفر تقویت گردد.

تعدد بازیکنان غایب در دور جدید تمرینات استقلال به یک ابهام بزرگ بدل شده است. مظلومی دراین باره هم حرف هایی دارد: طبیعتا وقتی تیم با بازیکنان کمتری تمرین کند کارش سخت تر می گردد، چند بازیکن در تیم ملی حضور دارند و یکی دو نفر هم آسیب دیده هستند ولی باید با شرایط کنار آمد.

آیا مظلومی می تواند درباره میزان تغییرات در نیم فصل توضیحی بدهد؟ او می گوید: اعتقاد من در کل این است که تیم در نیم فصل احتیاج به بازیکن دارد و اگر خود شفر هم بخواهد و شخصی را معرفی کند، ما او را به مدیرعامل باشگاه برای حضور در کادر فنی معرفی خواهیم کرد.

بازگشت تیام و جبارف به استقلال در حدهمان حرف هایی است که دررسانه ها شنیده می گردد. مظلومی درباره این ماجرا هم واکنش جالب توجهی دارد:من در سایت ها می بینم که در مورد این موضوع مطلب می نویسند اما در کمیته فنی صحبتی انجام نشده است. شاید باشگاه خودش پیگیر این مسئله بوده اما به ما چیزی اعلام ننموده اند.

درباره ماجرای بازگشت تیام و جبارف اما ظاهرا میان مسئولان باشگاه استقلال اتفاق نظروجود ندارد. برخی مسئولان باشگاه استقلال اعتقاد دارند که این دو بازیکن باید به استقلال باز گردند اما مظلومی اساسا درباره بازگشت این بازیکنان به استقلال ابراز بی اطلاعی می نماید. مسئله مهم استقلال درباره بازگشت این دو بازیکن اما به طور قطع مالی است و اگر شرایط فراهم گردد بدون شک استقلالی ها می توانند روی بازگشت این دو بازیکن فکر هایی نمایند.

10-210

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 153

به "مظلومی: در کار شفر دخالت نمی کنیم اما کادرفنی باید تقویت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مظلومی: در کار شفر دخالت نمی کنیم اما کادرفنی باید تقویت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید