اساتید مأمور در دانشگاه های استانی باید به محل خدمت خود بازگردند

به گزارش مجله پیکوشو، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور گفت: تمامی اساتید دانشگاهی که در قالب مأموریت برای مدت مشخصی به سایر مراکز استان ها منتقل شده بودند باید با هماهنگی رؤسای مراکز و واحدهای دانشگاهی به محل قبلی خدمت خود بازگردند.

اساتید مأمور در دانشگاه های استانی باید به محل خدمت خود بازگردند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، با اشاره به این که اساتید دانشگاهی که در مراکز واحدهای استانی خدمت می کردند باید به محل قبلی خدمت خود بازگردند، گفت: یکی از برنامه هایی که در حوزه فعالیت اساتید دانشگاهی و اعضای هیأت علمی برای جبران کمبودها و دانش مورد احتیاج سایر واحدهای دانشگاهی انجام می گردد، جابجایی و مأمور شدن اساتید به سایر مراکز دانشگاهی است که پس از مدتی نیروهای اعزامی باید به محل خدمت قبلی خود بازگردند.

اساتید دانشگاهی باید به محل خدمت قبلی خود بازگردند

وی اضافه کرد: جابجایی اساتید دانشگاه برای جبران موقت کمبود استاد در سایر واحدهای دانشگاهی به صورت مقطعی است به طوری که پس از اتمام مأموریت، اساتید دانشگاهی باید به محل خدمت قبلی خود بازگردند.

امتحانات حضوری در استان ها در اختیار اعضای هیأت علمی

بهروز توضیح داد: برگزاری امتحانات حضوری در برخی از استان ها تحت اختیار و تصمیم رئیس دانشگاه است، به طوری که برخی از استان ها امتحانات حضوری خود را در اختیار اعضای هیأت علمی می گذارند. این درحالی است که تغییرات در انتصاب مدیران گروه های آموزشی مختلف نه تنها انتصابی نیست، بلکه به صورت انتخابی انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1102

به "اساتید مأمور در دانشگاه های استانی باید به محل خدمت خود بازگردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اساتید مأمور در دانشگاه های استانی باید به محل خدمت خود بازگردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید