اعتراف اسکولز به قدرت این فصل لیورپول

به گزارش مجله پیکوشو، هافبک پیشین منچستریونایتد معتقد است تیم فعلی لیورپول قدرتمندترین تیمی است که برای قهرمانی در لیگ برتر کوشش نموده است.

اعتراف اسکولز به قدرت این فصل لیورپول

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از دیلی میل، تیم فوتبال لیورپول توانست در ملاقاتی خارج از خانه با 4 گل لسترسیتی را شکست دهد تا اختلاف خود را با تیم دوم جدول رده بندی به 13 امتیاز برساند.

پل اسکولز، هافبک میانی پیشین یونایتد که پیروز شد با این تیم 11 بار قهرمانی در لیگ برتر را به دست بیاورد، گفت: باید اعتراف کنم هیچ کدام از تیم های یونایتد که توانستند قهرمان لیگ برتر شوند به اندازه تیم لیورپول در این فصل قدرتمند نبود. حتی تیمی که سه گانه گرفت نیز به این اندازه قدرتمند نبود. من فکر می کنم هیچ کدام از تیم های ما نتوانستند در کریسمس قهرمان لیگ برتر شوند ولی الان لیورپول شرایط بسیار خوبی دارد و باید آن ها را قهرمان نامید چون هیچ تیمی توان رقابت با آن ها را ندارد. در واقع تنها سیتی بود که می توانست آن ها را در این فصل به چالش بکشد که با توجه به افت این تیم من بعید می دانم آن ها بتوانند به نزدیکی لیورپول برسند.

یورگن کلوپ تا به حال سه قهرمانی با لیورپول به دست آورده است و قطعا قهرمانی در لیگ برتر به یادماندنی ترین قهرمانی او با قرمزها خواهد بود.

لیورپول تیم بدون شکست این فصل لیگ برتر باید فردا شب به ملاقات ولورهمپتون برود. باید دید این تیم می تواند هم چون آرسنال یک فصل لیگ برتر را بدون باخت به سرانجام برساند یا خیر.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 691

به "اعتراف اسکولز به قدرت این فصل لیورپول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف اسکولز به قدرت این فصل لیورپول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید