باغچه هوشمند بی احتیاج از آفتاب (طراحی منزل ویلایی)

به گزارش مجله پیکوشو، باغچه هوشمند و سرپوشیده AeroGarden Harvest با چراغ های LED یاری می نماید که تا 6 گیاه در یک فضای کوچک پرورش یابند و رشد این گیاهان حتی سریعتر از رشد در خاک باشد.

باغچه هوشمند بی احتیاج از آفتاب (طراحی منزل ویلایی)

جهت دریافت خدمات طراحی منزل ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از جی اس ام آرنا، باغچه سرپوشیده AeroGarden Harvest با چراغ های LED، گیاهان، سبزیجات و گل های تازه را در تمام طول سال در داخل خانه پرورش می دهد.

اگر باغ ندارید و می خواهید همزمان 6 گیاه را بدون خاک یا آفتاب پرورش دهید، این باغچه یک ایده عالی است. AeroGarden Harvest حاوی 20 وات چراغ LED سفید، قرمز و آبی است.

این محصول به فضای سبز شما طیف کاملی از نور خورشید را می دهد که برای رشد ضروری است و می تواند گیاهان را 5 برابر سریعتر از خاک در یک باغچه در فضای باز رشد دهد. علاوه بر این، دارای یک تایمر اتوماتیک است که دقیقاً در زمان مناسب خاموش می گردد تا توسعه را بهبود بخشد. بهتر از همه، یادآوری هایی را دریافت خواهید کرد که چه زمانی باید آب را پر کنید و مواد مغذی بیشتری برای رشد جوانه های گیاه خود به آن اضافه کنید.

منبع: انتخاب
انتشار: 6 دی 1401 بروزرسانی: 6 دی 1401 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2203

به "باغچه هوشمند بی احتیاج از آفتاب (طراحی منزل ویلایی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغچه هوشمند بی احتیاج از آفتاب (طراحی منزل ویلایی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید