رجحان گلبالیست های مرد برابر کره جنوبی و زنان مقابل تایلند

به گزارش مجله پیکوشو، در ادامه رقابت های گلبال قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که در بانکوک تایلند در حال برگزاری است, تیم ملی گلبال مردان در برابر کره جنوبی و تیم ملی گلبال زنان برابر تایلند به فزونی دست یافتند.

رجحان گلبالیست های مرد برابر کره جنوبی و زنان مقابل تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های گلبال قهرمانی آسیا و اقیانوسیه تیم ملی گلبال مردان در سومین دیدار خود برابر کره جنوبی به میدان رفت و با نتیجه 13بر 7 این تیم را شکست داد. همچنین تیم ملی گلبال زنان نیز در پنجمین دیدار خود برابر تایلند به میدان رفت و 8بر 2به پیروزی دست یافت.

تیم ملی گلبال مردان در مرحله یک چهارم نهایی فردا (آدینه) به مصاف تیم عراق خواهد رفت و تیم ملی زنان در مرحله نیمه نهایی به رقابت خواهد پرداخت.

تیم ملی گلبال زنان در دیدارهای قبلی خود برابر ژاپن و چین مغلوب شد و مقابل استرالیا به تساوی دست بافت. تیم ملی گلبال مردان نیز در دیدارهای قبلی برابر قزاقستان و تایلند به پیروزی دست یافته بود و امروز در سومین دیدار خود برابر کره حنوبی به رجحان دست یافت.

مسابقات بانوان به صورت دوره ای برگزار می گردد و رقابت مردان در دو گروه انجام می گردد که تیم ایرا در گروه B با تیم های قزاقستان, تایلند و کره جنوبی قرار گرفته است و در گروه A تیم های ژاپن, چین, عراق و استرالیا قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 538

به "رجحان گلبالیست های مرد برابر کره جنوبی و زنان مقابل تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رجحان گلبالیست های مرد برابر کره جنوبی و زنان مقابل تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید