جرائم کهگیلویه و بویراحمد ریشه در مسائل فرهنگی و اجتماعی دارد

به گزارش مجله پیکوشو، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جرائم این استان ریشه در شرارت ندارد بلکه بسیاری از جرائم ریشه در مسائل فرهنگی و اجتماعی دارد.

جرائم کهگیلویه و بویراحمد ریشه در مسائل فرهنگی و اجتماعی دارد

سید علی ملک حسینی در اجلاسیه شورای فرهنگ عمومی که با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور اضافه نمود: استان کهگیلویه و بویراحمد به هیچ وجه استان شروری نیست و جرائم ریشه در شرارت ندارد بلکه بسیاری از جرائم ریشه در مسائل فرهنگی و اجتماعی دارد.

وی با بیان اینکه همه آنچه در این استان بوده به برکت انقلاب اسلامی ارائه شده اظهارکرد: به برکت انقلاب پیشرفت های خوبی حاصل شده است و در بعضی دستگاه ها نه تنها در نیروی انسانی خودکفا هستیم بلکه مدیران ملی هم تربیت نموده ایم.

دادستان یاسوج با بیان اینکه هرچه مشکل داریم ریشه فرهنگی دارد، خاطرنشان کر: شورای فرهنگ عمومی در استان از همه جلسات مهم است، از طرفی و پول و امکانات زیادی هم به استان اختصاص داده می گردد که ضروری است در بخش فرهنگی هزینه گردد.

به گزارش خبرنگاران، ملک حسینی بیان نمود: با وجود بالا بودن مسائل فرهنگی، مردم فرهنگ پذیری بالایی دارند، بنابراین کارگروه هایی تشکیل و کارهایی صورت گیرد و گزارش آن در اجلاسیه شورای فرهنگ عمومی ارائه گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 تیر 1401 بروزرسانی: 7 تیر 1401 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2098

به "جرائم کهگیلویه و بویراحمد ریشه در مسائل فرهنگی و اجتماعی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جرائم کهگیلویه و بویراحمد ریشه در مسائل فرهنگی و اجتماعی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید