داوران کن 2018 برابر دوربین عکاسان رفتند، شروع یک رقابت سینمایی

به گزارش مجله پیکوشو، به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت جشنواره فیلم کن، دقایقی پیش اعضای گروه داوری 9 نفره بخش رسمی جشنواره فیلم کن 2018 در برابر عکاسان حاضر شدند تا اعلام نمایند به زودی کار خود را آغاز می نمایند.

داوران کن 2018 برابر دوربین عکاسان رفتند، شروع یک رقابت سینمایی

اعضای داوران در دو گروه شامل 4 عضو زن با همراهی کیت بلانشت به عنوان رییس هیات داوران و 4 داور مرد همراه کیت بلانشت در برابر دوربین ها ایستادند.

هیات داوران بخش رقابت اصلی جشنواره کن که به ریاست کیت بلانشت برگزار می گردد شامل 5 داور زن و 4 داور مرد است که از 7 ملیت و 5 کشور به این فهرست راه یافته اند.

در کنار کیت بلانشت بازیگر و تهیه نماینده استرالیایی، سال جاری چنگ چن بازیگر چینی، ایوا دوورنی نویسنده، کارگردان و تهیه نماینده آمریکایی، رابرت گدیگیون کارگردان، نویسنده و تهیه نماینده فرانسوی، خدجا نین ترانه سرا، آهنگساز و خواننده بروندیایی، لئا سیدوکس بازیگر فرانسوی، کریستن استوارت بازیگر آمریکایی، دنیس ولینوو نویسنده و کارگردان کانادایی و آندری زویاگینتسف نویسنده و کارگردان روسی به داوری بخش رقابتی می پردازند.

در حالی که مراسم افتتاحیه جشنواره از ساعت 19:15 به وقت محلی شروع می گردد، فیلم همه می دانند ساخته اصغر فرهادی فیلم افتتاحیه جشنواره خواهد بود. این فیلم امشب ساعت 20:30 در سالن گراند لومیر به نمایش در می آید و فردا چهارشنبه ساعت 8:30 صبح و 13 در گراند لومیر نمایش دوباره خواهد داشت.

سایت کن در معرفی فیلم نوشته است: اصغر فرهادی کارگردان ایرانی از سه بازیگر اصلی برای ساخت این فیلم بهره گرفته است. در این فیلم در عین حال خاویر باردم و پنه لوپه کروز برای ششمین بار در کنار هم بازی می نمایند.

در این فیلم ریکاردو دارین در نقش همسری ظاهر شده که با همسرش با بازی پنه لوپه کروز و فرزندانشان از بوینوس آیرس به دهکده ای در اسپانیا می آیند تا در مراسم عروسی خواهرش شرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 582

به "داوران کن 2018 برابر دوربین عکاسان رفتند، شروع یک رقابت سینمایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوران کن 2018 برابر دوربین عکاسان رفتند، شروع یک رقابت سینمایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید