راه اندازی مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی زندانیان در اهواز

به گزارش مجله پیکوشو، مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در زندان مرکزی اهواز با هدف ایجاد فرصت آموزشی فنی و مهارتی برای زندانیان راه اندازی می گردد.

راه اندازی مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی زندانیان در اهواز

به گزارش از ، منصور زنگنه منش، معاون آموزش، پژوهش وبرنامه ریزی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان گفت: فنی و حرفه ای بر اساس دستورالعمل ابلاغی راهبری مهارت آموزی و مشاوره شغلی زندانیان فعال می گردد تا زمینه اشتغال و کسب عایدی مددجویان و بعلاوه احساس سر زندگی و کارآمدی در آنان را افزایش دهد.

او با اشاره به ارائه مهارت های نو وتنوع آموزشی به منظور توسعه کارآفرینی و اشتغال ضروری، اضافه نمود: مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در زندان مرکزی اهواز با هدف ایجاد فرصت آموزشی فنی و مهارتی برای زندانیان راه اندازی می گردد.

زنگنه منش بیان داشت: براساس تفاهمنامه همکاری آموزشی هدف گذاری برای توانمندسازی جامعه هدف زندانیان، 358 هزار نفر ساعت؛ پیش بینی شده است و بهره مندی از توان وظرفیت مربیان مددجو و واجدشرایط جهت تدریس و توانمندسازی مهارتی زندانیان در دستور کار قرارگیرد.

معاون آموزش، پژوهش وبرنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان توضیح داد: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان این ظرفیت را دارد تا با انتقال تجهیزات مازاد و بلااستفاده در مراکز آموزش فنی و حرفه ای؛ بستر لازم را برای کیفی بخشی به آموزش در زندان و ندامتگاه ها را فراهم سازد.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1816

به "راه اندازی مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی زندانیان در اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی زندانیان در اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید