فیلم کوتاه بیرون از این از گراش راهی ایتالیا شد

به گزارش مجله پیکوشو، به گزارش خبرنگاران، فیلم کوتاه بیرون از این به ShorTS - International Film Festival راه یافت.

فیلم کوتاه بیرون از این از گراش راهی ایتالیا شد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

در این دوره از جشنواره 4318 فیلم کوتاه از 123 کشور ارسال شده است که در نهایت 91 فیلم به بخش مسابقه این جشنواره راه یافتند؛ در این بخش آثاری می توانند شرکت نمایند که در سال 2016 توانسته اند یک یا چند جایزه از جشنواره های بین المللی کسب نمایند. برندگان جشنواره های کن، برلین، ونیز، لوکارنو و... در این بخش با آثار برگزیده در جشنواره های معتبر دیگر به رقابت می پردازند.

حضور فیلم کوتاه بیرون از این به کارگردانی کیوان محسنی در این بخش چشم نواز است. این فیلم که در بیش از بیست جشنواره جهانی حضور داشته است در سال 2016 جایزه نوخو نیویورک را به دست آورد.

عوامل فیلم کوتاه بیرون از این عبارتند از: بازیگران: امیرحسین غلامی و محمد پیرایش، طراح صحنه: داریوش آرمان مهر، فیلمبردار و تدوین: کیوان محسنی، دستیار کارگردان: محمدرضا آرمان مهر، محصول شرکت ریتون فیلم.

در این رویداد بزرگ سینمایی سه فیلم کوتاه دیگر ایرانی با نام های سکوت فرنوش صمدی و علی عسگری، قرمز آریو صفارزادگان و رد پوینت مطهره احمدپور حضور دارند.

به گزارش خبرنگاران، هجدهمین جشنواره بین المللی فیلم های کوتاه ایتالیا از 1 تا 8 جولای در شهر تریسته ایتالیا به ریاست کیارا والنتی آمرو برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 585

به "فیلم کوتاه بیرون از این از گراش راهی ایتالیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم کوتاه بیرون از این از گراش راهی ایتالیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید