لیگ برتر انگلیس، اورتون در خانه باخت و از مدعیان دور ماند

به گزارش مجله پیکوشو، بازی های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال انگلیس با شکست خانگی تیم فوتبال اورتون مقابل یکی از تیم های منطقه سقوط جدول ادامه پیدا کرد.

لیگ برتر انگلیس، اورتون در خانه باخت و از مدعیان دور ماند

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، در آخرین بازی شب دوم از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته (یکشنبه) تیم اورتون در استادیوم خانگی خود گودیسون پارک مقابل فولام رده هجدهمی با نتیجه 2 بر صفر تن به شکستی غیرمنتظره داد.

هر دو گل این بازی را جاشا مایا در دقایق 48 و 65 به ثمر رساند تا فولام سومین پیروزی اش را در این فصل کسب کند و 18 امتیازی گردد. هرچند این تیم که یک بازی هم کمتر انجام داده هنوز هفت امتیاز تا خروج از منطقه سقوط فاصله دارد. اورتون هم با قبول هفتمین باختش در این فصل با 37 امتیاز در رده هفتم جدول باقی ماند و فرصت کم کردن فاصله اش با مدعیان بالای جدول را از دست داد.

هفته بیست و چهارم لیگ برتر جزیره امشب با دو ملاقات به سرانجام می رسد که در بازی نخست از ساعت 21:30 به وقت تهران وستهام میزبان شفیلدیونایتد خواهد بود و در بازی دوم از ساعت 23:30 چلسی از نیوکاسل پذیرایی خواهد نمود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1509

به "لیگ برتر انگلیس، اورتون در خانه باخت و از مدعیان دور ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، اورتون در خانه باخت و از مدعیان دور ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید