مجید یراق بافان جایگزین فرزاد جمشیدی در برنامه سحرگاهی شبکه پنج شد

به گزارش مجله پیکوشو، مجید یراق بافان اجرای برنامه سحرگاهی شبکه پنج سیما را بر عهده گرفت.

مجید یراق بافان جایگزین فرزاد جمشیدی در برنامه سحرگاهی شبکه پنج شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، توحید عرب تهیه کننده و کارگردان برنامه سحرگاهی شبکه پنج از تغییر مجری این برنامه اطلاع داد و بیان نمود: برنامه سحرگاهی شبکه پنج چند سالی است روی آنتن می رود و ما سعی کردیم در این چند سال متنوع باشد سال جاری هم سعی کردیم در فضای جدیدی برنامه را فراوری کنیم و اتفاقی را رقم بزنیم.

وی با اشاره به لوکیشن این برنامه توضیح داد: این برنامه سحر ها از گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا (س) روی آنتن می رود. لوکیشن ما در قطعه 26 از گلزار شهداست جایی که مدافعان حرم، شهدای گمنام و شهدای جنگ و انقلاب هستند.

عرب بعلاوه با اشاره به تغییر مجری بیان نمود: اجرای این برنامه را قرار بود فرزاد جمشیدی بر عهده داشته باشد، اما به دلایل شخصی که پیش آمد او از اجرا معذور بود. مشتاق هم بود، ولی عذرخواهی کرد و ما در نهایت با مجید یراق بافان به توافق رسیدیم.

وی افزود: ضمن اینکه فرصت کوتاهی تا ماه رمضان مانده بود و او لطف کرد و پذیرفت در مزار شهدا حضور یابد و برنامه را اجرا کند.

تهیه کننده قرار بهشت درباره جزئیات این برنامه نیز بیان نمود: این برنامه ساعاتی بعد از افطار آغاز شده و برگزار می گردد و با دو ساعت تأخیر هم روی آنتن می رود. برنامه هر شب ساعت 22 با حضور مردم در گلزار آغاز می گردد و ضبط آن تا حدود 12 بامداد به طول می انجامد که حدوداً از ساعت 2 به بعد هم پخش می گردد.

وی افزود: با هماهنگی که با شهرداری و رئیس سازمان بهشت زهرا (س) داشتیم بنا شد تمهیداتی انجام گردد تا ساعت بسته شدن بهشت زهرا به تأخیر بیفتد.

عرب در خاتمه بیان نمود: این برنامه بخش های متنوعی دارد که از حضور کارشناسان برای بحث ها تا مناجات خوانی و مصاحبه هایی درباره شهدا را در بر می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 خرداد 1401 بروزرسانی: 13 خرداد 1401 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2074

به "مجید یراق بافان جایگزین فرزاد جمشیدی در برنامه سحرگاهی شبکه پنج شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجید یراق بافان جایگزین فرزاد جمشیدی در برنامه سحرگاهی شبکه پنج شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید