مرجعیت دینی عراق: سلاح باید در انحصار حکومت باشد، جنایت الوثبه را محکوم می کنیم

به گزارش مجله پیکوشو، مرجعیت عالی دینی عراق امروز با تاکید بر توانایی عراقی ها برای مدیریت نبرد اصلاحات و پیروزی در آن گفت: ما بر مسالمت آمیز بودن تظاهرات تاکید می کنیم و قتل و آدم ربایی را محکوم می کنیم.

مرجعیت دینی عراق: سلاح باید در انحصار حکومت باشد، جنایت الوثبه را محکوم می کنیم

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه نیوز، احمد الصافی در خطبه نماز آدینه امروز با قرائت بیانیه مرجعیت عالی دینی گفت: ما بر لزوم بهبود اوضاع معیشتی مناطق آزاد شده از دست گروههای تروریستی تاکید می کنیم.

وی اضافه نمود: نبرد برای اصلاحات در کشور کمتر از نبرد با تروریسم نیست. عراقی ها قادر هستند که نبرد برای اصلاحات را مدیریت و در آن پیروز شوند؛ همانطور که در نبرد با تروریسم پیروز شدند.

نماینده مرجعیت عالی دینی توضیح داد: ما بر مسالمت آمیز بودن تظاهرات تاکید می کنیم و همگان باید بر این امر پافشاری نمایند.

احمد الصافی گفت: باید سلاح در انحصار حکومت باشد. ما همه عملیات قتل و آدم ربایی از جمله جنایت اخیر را تقبیح می کنیم.

وی اضافه نمود: ما از دستگاه های امنیتی می خواهیم که عاملان جنایت الوثبه را شناسایی نمایند. تاکید می کنیم که دستگاه قضایی مرجع است.

الصافی گفت: ما به شدت جنایت پلید و هولناک منطقه الوثبه را تقبیح می کنیم و خواستار بازخواست عاملان آن هستیم.

وی اضافه نمود: اندوهبار است که شمار زیادی به تماشای این صحنه و آویزان کردن (قربانی) پرداختند.

نماینده مرجعیت عالی دینی گفت: ساختارسازی ارتش و سایر نیروهای مسلح باید براساس اصول حرفه ای قوی باشد؛ به گونه ای وفاداری این نیروها به میهن باشد.

احمد الصافی با هشدار درباره پیامدهای تکرار جنایت الوثبه گفت: حادثه منطقه السنک و حوادث ترور و آدم ربایی بار دیگر بر اهمیت انحصار همه سلاح ها در دستان حکومت تاکید می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 699

به "مرجعیت دینی عراق: سلاح باید در انحصار حکومت باشد، جنایت الوثبه را محکوم می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرجعیت دینی عراق: سلاح باید در انحصار حکومت باشد، جنایت الوثبه را محکوم می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید