مک های نو اپل در راه اند!

به گزارش مجله پیکوشو، دیجیاتو نوشت: احتمالاً در جریان این رویداد شاهد نسخه نو آی مک 24 اینچی خواهیم بود.

مک های نو اپل در راه اند!

درحالی که گزارش های قبلی به عدم عرضه مک یا آیپد تازهی تا خاتمه سال 2023 اشاره داشتند، حالا مارک گرمن از بلومبرگ گزارش داده است که اپل احتمالاً در خاتمه این ماه میلادی از مدل های تازه مک رونمایی خواهد نمود که احتمالاً شامل آی مک 24 اینچی خواهد بود.

گرمن در تازهترین شماره از خبرنامه Power On خود شرح می دهد که اپل درحال برنامه ریزی برای عرضه محصولی مبتنی بر مک در اواخر ماه جاری میلادی است که می تواند به مدل 24 اینچی آی مک اشاره داشته باشد که به روزرسانی سخت افزاری آن نسبتاً عقب افتاده است.

مدل فعلی آی مک (تصویر بالا) در آوریل 2021 عرضه شد و تنها دستگاه از نسل فعلی مک با تراشه M1 محسوب می گردد. گرمن بارها گفته است که اپل برای این دستگاه از تراشه M2 صرف نظر می نماید و به جای آن از تراشه M3 استفاده خواهد نمود؛ هرچند در این گزارش تازه اشاره ای به تراشه دستگاه نشده است.

کمبود محصولات مک در فروشگاه های اپل

گزارش بلومبرگ بعلاوه اشاره می نماید که فروشگاه های اپل اکنون با کمبود آی مک، مک بوک پرو 13 اینچی و مک بوک پرو 14 و 16 اینچی روبرو هستند و درحال حاضر بسیاری از پیکربندی ها تا اواسط نوامبر وارد بازار نمی شوند. بنابراین غول فناوری برای برآورده کردن تقاضای این دستگاه ها نیز باید در پی راه حلی باشد.

درباره زمان معرفی دستگاه های آینده مک، گرمن معتقد است که احتمالاً در روز 30 یا 31 اکتبر (9-8 آبان ماه) شاهد رونمایی از آن ها خواهیم بود و پس از آن گزارش عایدی اپل در روز 2 نوامبر (11 آبان) اعلام خواهد شد.

او بعلاوه یک بار دیگر تأکید نموده است که مدل های نسل بعدی مک بوک ایر با تراشه های M3 تا اوایل سال 2024 عرضه نخواهند شد و نسخه حرفه ای و بزرگ تر آی مک با نمایشگر 32 اینچی نیز برای اواخر سال 2024 یا 2025 برنامه ریزی شده است.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 2 آبان 1402 بروزرسانی: 2 آبان 1402 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2316

به "مک های نو اپل در راه اند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مک های نو اپل در راه اند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید