نایب رئیس سابق بارسلونا: بهترین بازیکن تاریخ نباید با یک فکس جدا گردد

به گزارش مجله پیکوشو، نایب رئیس سابق باشگاه بارسلونا اعلام نموده لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال نباید با یک فکس خداحافظی اش را اعلام کند و از این تیم جدا گردد.

نایب رئیس سابق بارسلونا: بهترین بازیکن تاریخ نباید با یک فکس جدا گردد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، جوردی مستره، نایب رئیس سابق باشگاه بارسلونا درباره احتمال جدایی مسی حرف های جدید بیان نموده و گفته او نباید به این طریق بارسا را ترک کند.

مستره به Cadena SER گفته: چه چیزی می توانم بگویم جز اینکه امیدوارم تجدید نظر نمایند و بتوانند راه حلی برای مشکل پیدا نمایند. وقتی پای وکلا و فکس به مسئله باز می گردد یعنی مسئله پیچیده شده. خروج مسی از باشگاه باید در شان او باشد. بهترین بازیکن تاریخ با یک فکس نباید بارسلونا را ترک کند.

مستره در ادامه اضافه کرد: شگفت زده شده ام که چنین بند فسخی در قرارداد وجود دارد. برای من عجیب به نظر می رسد. این قرارداد از سال 2016 تا 2021 اعتبار دارد. درباره مسئله اعتبار بندی که حاشیه ساز شده، از لحاظ قراردادی تصمیم با بارسلونا است. باشگاه و لالیگا می گویند خبر و مسی اگر می خواسته از باشگاه جدا گردد باید قبل از 10 ژوئن اطلاع می داده است.

مستره در خاتمه گفت: اسطوره هایی در باشگاه مانند ژاوی، اینیستا و پویول وجود داشته اند که برای بارسلونا افتخار آفرینی نموده اند و هر کدام حق داشتند که باشگاه را ترک نمایند یا تا خاتمه قراردادشان در بارسلونا بمانند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1218

به "نایب رئیس سابق بارسلونا: بهترین بازیکن تاریخ نباید با یک فکس جدا گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نایب رئیس سابق بارسلونا: بهترین بازیکن تاریخ نباید با یک فکس جدا گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید