وستهام 1 - 1 منچسترسیتی؛ تیم پپ مدعی قهرمانی نیست

به گزارش مجله پیکوشو، منچسترسیتی در خانه وستهام با نتیجه تساوی 1-1 متوقف شد.

وستهام 1 - 1 منچسترسیتی؛ تیم پپ مدعی قهرمانی نیست

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، منچسترسیتی که در این فصل نتایج پرفراز و نشیبی گرفته و هنوز در قامت یک مدعی قهرمانی در لیگ برتر ظاهر نشده، امروز نیز نتوانست وستهام را شکست دهد و در خانه این تیم به تساوی 1-1 رضایت داد.

سیتی بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه 16 و روی ارسال سرخیو آگوئرو می توانست به گل اول دست یابد، اما کریسول اجازه گلزنی را به ریاض محرز نداد.

اما در دقیقه 18 این وستهام بود که به گل اول دست یافت. روی ارسال کوفال، میکل آنتونیو در محوطه جریمه سیتی صاحب فرصت شده و با یک ضربه آکروباتیک دروازه ادرسون را باز کرد.

در دقیقه 26 منچسترسیتی فاصله ای تا به ثمر رساندن گل تساوی نداشت، اما ضربه ریاض محرز با عکس العمل فابیانسکی همراه شد و این فرصت از دست رفت.

در دقیقه 34 این بار اریک گارسیا شانس خود را برای باز کردن دروازه وستهام امتحان کرد، اما ضربه او از کنار دروازه حریف به بیرون رفت. در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و در نهایت وستهام با رجحان 0-1 راهی رختکن شد.

اما سیتی نیمه دوم را بهتر شروع کرد و در دقیقه 51 پیروز شد به گل تساوی دست پیدا کند. روی ارسال زمینی ژائو کانسلو از سمت چپ، فیل فودن در محوطه صاحب فرصت شد و در نهایت با چرخشی تماشایی و ضربه ای زمینی پیروز شد دروازه وستهام را باز کند.

دقایقی بعد این کایل واکر بود که بخت خود را برای باز کردن دروازه وستهام امتحان کرد، اما ضربه زمینی او در اختیار فابیانسکی نهاده شد. در دقیقه 79 این بار کوین دی بروین روی پا ایلکای گوندوغان به سمت مرکز می توانست دروازه وستهام را باز کند، اما باز هم دروازه بان وستهام مانع رخ دادن این اتفاق شد.

در دقیقه 85 و روی پاس عمقی کوین دی بروین، سیتی تا آستانه زدن گل دوم نیز پشی رفت، اما رحیم استرلینگ در موقعیتی تک به تک پیروز به گلزنی نشد و ضربه او با مهار فابیانسکی همراه شد.

لحظاتی بعد و روی اشتباه مدافعان وستهام باز هم استرلینگ در موقعیت گلزنی نهاده شد، اما تعلل او در نهایت باعث از دست رفتن این فرصت شد. کوشش سیتی برای زدن گل رجحان نتیجه ای نداشت و دو تیم در نهایت به تساوی 1-1 رضایت دادند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1297

به "وستهام 1 - 1 منچسترسیتی؛ تیم پپ مدعی قهرمانی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وستهام 1 - 1 منچسترسیتی؛ تیم پپ مدعی قهرمانی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید