چیدمان و دکوراسیون آپارتمان های بسیار کوچک در شهرهای بزرک

به گزارش مجله پیکوشو، در دنیای امروزی و در بسیاری از شهرهای پرجمعیت دنیا، فضا به یک کالای فوق العااده لوکس تبدیل شده است. اما این موضوع به این معنی نیست که آپارتمان های بسیار کوچک در چنین شهرهایی نمی توانند زیبا، مفید و کامل باشند. در مطالب پیشین نمونه های بسیار زیادی از آپارتمان ها و خانه های بسیار کوچک آوردیم که عملا مساحتی به اندازه یک اتاق خواب بعضی خانه های لوکس و عظیم داشتند اما طراحی و چیدمان این خانه ها بقدری هوشمندانه اجرا شده بود که فضایی راحت و آسوده برای زندگی دو، سه و حتی چهار نفر فراهم آورده بود. چنین طراحان هوشمندی به هیچ عنوان استایل و شیکی یک دکوراسیون را فدای فضای کوچک نمی نمایند بنابراین شما هم باید به همین شیوه عمل کنید. در این مطلب به معرفی تعدادی آپارتمان منحصر بفرد می پردازیم که حتی نسبت به آپارتمان های کوچک نیز، کوچک تر بحساب می آیند.

چیدمان و دکوراسیون آپارتمان های بسیار کوچک در شهرهای بزرک

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

اگر شما هم بدنبال خرید یا طراحی خانه ای کوچک هستید پیشنهاد می کنم با دقت بسیار بالایی به شکل های آورده شده در زیر توجه کنید. با نگاه کردن به مینی آپارتمان های زیر، می توانید فضایی ایجاد کنید که نه تنها تمام نیازهای شما را پوشش خواهد داد بلکه مانند یک سرپناه آرامش بخش و حتی جادار و عظیم بنظر خواهد رسید.

برای مثال در شکل زیر آپارتمانی را مشاهده می کنید که با استفاده از پالت های رنگی خنثی و مبلمانی مدرن و ساده، باعث جادارتر شدن فضا و عظیم تر بنظر رسیدن آن شده است. در گوشه کنار فضای خانه نیز از رنگ های شاد و پرانروزی مانند زرد، نارنجی و آبی استفاده شده تا یکنواختی به هیچ عنوان در دکوراسیون دیده نگردد.

در خصوص آپارتمان زیر نمی گردد مطلبی نوشت با نگاه کردن به عکس ها مطمئنا عاشق چنین فضای شیک و دنجی خواهید شد.

آپارتمان زیر فقط 25 متر مربع مساحت دارد اما به شیوه ای کاملا مدرن و سودمند طراحی شده است.

آپارتمان های بسیار کوچک

منبع: اتاق
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1349

به "چیدمان و دکوراسیون آپارتمان های بسیار کوچک در شهرهای بزرک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چیدمان و دکوراسیون آپارتمان های بسیار کوچک در شهرهای بزرک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید