گالری رگ حیات: تماشای حیات وحش ایران در گالری آران

به گزارش مجله پیکوشو، نمایشگاه رگ حیات در گالری آران تهران در حال برگزاری است. با خبرنگاران همراه باشید تا با هم نگاهی به آثار این نمایشگاه بیندازیم.

گالری رگ حیات: تماشای حیات وحش ایران در گالری آران

گالری آران این روزها میزبان یک رویداد هنری مرتبط با محیط زیست است. این رویداد یا گالری به وسیله موسسه حیات وحش میراث پارسیان برگزار شده است. این موسسه غیر انتفاعی و غیر دولتی که با حمایت مردم و به همت جمعی از دوست داران طبیعت ایران و متخصصان حیات وحش در زمینه حفاظت از محیط زیست فعالیت می نماید. نقاشی های به نمایش در آمده در این رویداد، آثار امیرحسین اخوان هستند. گالری رگ حیات از 15 بهمن کار خود را شروع نموده است. گالری آران روزهای آدینه از ساعت 16 تا 20 و روزهای دیگر از ساعت 13 تا 19 پذیرای شما است. این گالری در روزهای شنبه تعطیل است. در ادامه با تصاویر اختصاصی خبرنگاران از گالری رگ حیات همراه باشید، با این شرح که متن شرحات نوشته شده در ادامه، برگرفته از شرحات گالری است.

شیر در نیزارهای انبوه، بیشه ها، جنگل های بلوط، پسته و بادام و دشت های ساحلی در غرب ایران زندگی می کرد.

شیر نزدیک به هفتاد سال است که در ایران منقرض شده است.

یوزپلنگ آسیایی در زیستگاه های تپه ماهوری منطقه ها بیابانی و نیمه بیابانی مرکز ایران زندگی می نماید. یوزپلنگ آسیایی در حال حاضر فقط در ایران به جای مانده و در خطر انقراض است.

قوچ و میش تقریبا در همه جای ایران و در منطقه ها کوهستانی و تپه ماهوری یافت می شوند و از سواحل دریا در جنوب ایران تا ارتفاعات بالای 4000 متر زندگی می نمایند.

درنای سیبری یک پرنده مهاجر است که در تالاب فریدون کنار در استان مازندران در جنوب دریای خزر زندگی می نماید.

پلنگ در همه جای ایران در زیستگاه های کوهستانی، جنگلی، استپی و کوه های خشک منطقه ها بیابانی در ارتفاع 200 تا 4000 متر بالاتر از سطح دریا زندگی می نماید.

قوی فریادکش یک پرنده مهاجر است که در سوال دریاها، باتلاق ها، دریاچه ها و رودخانه های عریض زندگی می نماید.

روباه در همه جای ایران به جز جنگل ّا بسیار انبوه و منطقه ها کاملا بیابانی زندگی می نماید.

کدام یک از آثار به نمایش در آمده در این گالری نظر شما را به خود جلب نموده است؟ نظر خود را با خبرنگاران و خوانندگان ما در میان بگذارید.

منبع: کجارو
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1967

به "گالری رگ حیات: تماشای حیات وحش ایران در گالری آران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گالری رگ حیات: تماشای حیات وحش ایران در گالری آران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید