گروه های شغلی 2، 3 و 4 اجازه فعالیت ندارند

به گزارش مجله پیکوشو، معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت:گروه های شغلی 2، 3 و 4 از امروز 14 تیر 1400 به مدت دو هفته در استان تهران اجازه فعالیت ندارند.

گروه های شغلی 2، 3 و 4 اجازه فعالیت ندارند

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حمیدرضا گودرزی با اشاره به شرایط قرمز کرونایی در 11 شهرستان استان تهران گفت: گروه های شغلی 2، 3 و4 از امروز دوشنبه 14 تیر ماه در استان اجازه فعالیت ندارند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران اضافه نمود: متأسفانه با وجود همه تلاش های اجرا شده در حال حاضر 11 شهرستان استان تهران در شرایط قرمز کرونایی هستند.

وی با بیان اینکه شهرستان های قرمز شامل تهران، شمیرانات، ری، قرچک، دماوند، فیروزکوه و پردیس، اسلامشهر، بهارستان، پاکدشت و ورامین هستند، اضافه نمود: در شرایط قرمز شیوه نامه های های بهداشتی به این گونه است که گروه های شغلی 2، 3 و 4 محدودیت فعالیت دارند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران بیان نمود: گروه های شغلی 2، 3 و 4 از امروز دوشنبه اجازه فعالیت ندارند و اصناف و دستگاه های نظارتی هم باید بر اجرای این محدودیت ها نظارت کافی بکنند.

گودرزی در مورد شرایط تردد خودرو ها هم گفت: در شهر های قرمز محدودیت تردد خودرو های شخصی با پلاک های غیربومی وجود دارد و همچنین تردد خودرو های شخصی از ساعت 22 تا 3 بامداد هم که جزو شیوه نامه های قبلی است هم برقرار می باشد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1730

به "گروه های شغلی 2، 3 و 4 اجازه فعالیت ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروه های شغلی 2، 3 و 4 اجازه فعالیت ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید