9 ایستگاه جدید دیگر تا پایان سال وارد چرخه حمل و نقل عمومی شهر تهران خواهند شد خبرنگاران

به گزارش مجله پیکوشو، معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه عملیات اجرایی 9 ایستگاه دیگر مترو به اتمام رسیده است گفت: این ایستگاه ها تا پایان و احتمالا بعضی ها در فروردین ماه سال بعد به بهره برداری خواهند رسید.

9 ایستگاه جدید دیگر تا پایان سال وارد چرخه حمل و نقل عمومی شهر تهران خواهند شد خبرنگاران

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران؛ سید مناف هاشمی با اشاره به اینکه با تلاش شبانه روزی همکاران در احداث ایستگاه های مترو، تلاشمان بر این است خدمت رسانی بهتری را در این شرایط و با توجه به بحث فاصله گذاری اجتماعی به شهروندان داشته باشیم گفت: این ایستگاه های جدید در خط 6 و 7 مترو تا سرانجام سال به بهره برداری خواهند رسید.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه تعداد دیگری از ایستگاه های آماده افتتاح مترو تهران در روز های 20 و 25 اسفند 99 به بهره برداری میرسند شرح داد: با افتتاح و بهره برداری دو ایستگاه دولاب و قیام در 14 اسفند ماه که بصورت ویدئوکنفرانس توسط رئیس جمهور به بهره برداری رسیدند شمار ایستگاه ها مترو پایتخت به 131 ایستگاه خواهند رسید.

هاشمی گفت: با بهره برداری از این ایستگاه ها تعداد جابه جایی مسافران روزانه به تعداد2 میلیون 200 نفردر شرایط عادی وغیر کرونایی خواهد رسید.

هاشمی در سرانجام افزود: تلاش من و همه همکارانم در این حوزه خدمت رسانی بهتر و توسعه و نوسازی ناوگان عمومی پایتخت است؛ بنابراین گزارش ایستگاه های تربیت مدرس، شهید ستاری، شهید اشرفی اصفهانی ویادگار امام (ره) قطعا افتتاح خواهند شد و ایستگاه های آهنگ، شهرک آزمایش، اقدسیه، مرزداران وباقرخان در مراحل نهایی کارهستندکه یا در روز های آخر سال به بهره برداری می رسند یا انشاالله در فروردین ماه به روی مردم شریف بازگشایی خواهند شد

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1551

به "9 ایستگاه جدید دیگر تا پایان سال وارد چرخه حمل و نقل عمومی شهر تهران خواهند شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 ایستگاه جدید دیگر تا پایان سال وارد چرخه حمل و نقل عمومی شهر تهران خواهند شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید