آخرین نرخ کله پاچه، دل و جگر در میادین

به گزارش مجله پیکوشو، سازمان میادین میوه و تره بار در جدیدترین گزارش خود از نرخ انواع آلایش گوسفندی و گوساله شرکتی و غیرشرکتی خبر داد.

آخرین نرخ کله پاچه، دل و جگر در میادین

فرآورده های پرطرفدار گوسفندی

در این گزارش، قیمت یک دست کله پاچه گوسفندی بسته بندی شرکتی 96 هزار تومان اعلام شده است. در حالی که قیمت هر دست کله پاچه در بسته های غیرشرکتی 94 هزار تومان تعیین شده است.

بر اساس نرخنامه این سازمان، هر بسته 6 عددی پاچه گوسفندی با قیمت 69 هزار تومان و هر بسته 4 عددی آن به قیمت 45 هزار و 900 تومان به فروش می رسد. قیمت هر پاچه در میدان به شکل غیر شرکتی، 9 هزار و 500 تومان قیمتگذاری شده است.

قیمت هر بسته سه عددی زبان گوسفندی شرکتی 82 هزار تومان و قیمت هر بسته 3 عددی مغز گوسفندی 57 هزار تومان تعیین شده است. همچنین قیمت هر عدد زبان گوسفندی غیر شرکتی 26 هزار تومان و هر عدد مغز گوسفندی غیرشرکتی 18 هزار تومان تعیین شده است.

طبق اعلام سازمان میادین، هر کیلوگرم سیراب و شیردان گوسفندی به شکل بسته بندی شرکتی باید 28 هزار تومان و هر کیلوگرم این محصول به شکل آزاد 26 هزار تومان خرید و فروش شود.

قابل توجه مشتریان فرآورده های گوساله

در بخش دیگری از این گزارش، قیمت هر کیلوگرم سیراب و شیردان گوساله شرکتی 26 هزار تومان و قیمت آن به شکل باز 24 هزار تومان اعلام شده است. قیمت هر کیلوگرم زبان گوساله شرکتی 72 هزار تومان و هر کیلوگرم زبان غیرشرکتی 71 هزار تومان تعیین شده است. همچنین هر کیلوگرم پاچه گوساله نیز با قیمت 20 هزار تومان به فروش می رسد.

طبق این نرخنامه، برای هر عدد مغز گوساله شرکتی قیمت 29 هزار تومان و برای هر عدد مغز غیرشرکتی 27 هزار تومان ثبت شده است. هر عدد پاچه گوساله بسته بندی نیز 30 هزار تومان تعیین قیمت شده است.

در ادامه جدول قیمت دل، جگر و قلوه گوسفندی و گوساله در میادین میوه و تره بار آورده شده است:

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1373

به "آخرین نرخ کله پاچه، دل و جگر در میادین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین نرخ کله پاچه، دل و جگر در میادین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید