شروع تحقیق یوفا درباره شعارهای نژادپرستانه علیه ایساک

به گزارش مجله پیکوشو، تحقیق های یوفا درباره شعارهای نژادپرستانه علیه الکساندر ایساک، مهاجم 20 ساله تیم ملی فوتبال سوئد در بازی انتخابی یورو 2020 آغاز شد.

شروع تحقیق یوفا درباره شعارهای نژادپرستانه علیه ایساک

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پولست اسپورت، در زمان برگزاری بازی تیم های ملی فوتبال رومانی و سوئد در چارچوب انتخابی جام ملت های اروپا 2020 طرفداران میزبان شعارهای نژادپرستانه ای علیه الکساندر ایساک سر دادند. کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال اروپا نیز به دنبال این اتفاق ناخوشایند تحقیق خود را برای صدور رای لازم آغاز کرد.

این بازی روز 15 نوامبر به میزبانی رومانی برگزار گردید که با پیروزی 2 بر صفر سوئد به انتها رسید. در جریان این بازی تعدادی از طرفداران تیم ملی فوتبال رومانی آغاز به سردادن شعارهای نژادپرستانه علیه الکساندر ایساک، مهاجم سیاه پوست تیم ملی سوئد کردند که برای دقایقی منجر به توقف بازی نیز شد.

الکساندر ایساک 20 ساله که اصالتاً اهل اریتره است از سال 2017 میلادی در تیم ملی فوتبال سوئد بازی می نماید. او همچنین عضو باشگاه رئال سوسیداد اسپانیا است.

رای کمیته انضباطی یوفا درباره اقدام طرفداران رومانیایی در نشست پنجشنبه هفته جاری صادر می گردد. انتظار می رود فدراسیون فوتبال رومانی با جریمه نقدی و محرومیت از بازی خانگی روبرو گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 677

به "شروع تحقیق یوفا درباره شعارهای نژادپرستانه علیه ایساک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع تحقیق یوفا درباره شعارهای نژادپرستانه علیه ایساک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید