وراتی از همراهی ایتالیا در یورو 2016 بازماند

به گزارش مجله پیکوشو، هافبک پاری سن ژرمن به دلیل مصدومیت فرصت همراهی آتزوری در مسابقات جام ملت های اروپا را از دست داد.

وراتی از همراهی ایتالیا در یورو 2016 بازماند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرگزاری تسینم، باشگاه پاری سن ژرمن اظهار داشت، مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی اش که از ناحیه کشاله ران آسیب دیده، مورد عمل جراحی قرار خواهد گرفت که همین مسئله باعث می گردد تا او شانس همراهی ایتالیا در مسابقات یورو 2016 را از دست بدهد.

وراتی 23 ساله که در ماه فوریه از ناحیه کشاله ران آسیب دیده بود، پس از دو ماه دوری از میادین در ملاقات فینال جام اتحادیه که به پیروزی 2 بر یک پاری سن ژرمن مقابل لیل انجامید، مجدداً از همین ناحیه مصدوم شد.

باشگاه پاری سن ژرمن با انتشاری بیانیه ای اظهار داشت با توافقی که بین باشگاه پاری سن ژرمن و مارکو وراتی صورت گرفت، این بازیکن در تاریخ 16 مِی (27 اردیبهشت) در مرکز اسپایر دوحه قطر مورد عمل جراحی قرار خواهد گرفت که انتظار می رود این بازیکن به مدت هشت هفته به دور از میادین باشد.

باشگاه PSG همچنین اظهار داشت، وراتی که اخیراً قراردادش را تا سال 2020 با این باشگاه فرانسوی تمدید کرد، نه می تواند این تیم را در بازی های باقیمانده این فصل همراهی کند نه تیم ملی ایتالیا را در مسابقات یورو 2016.

مسابقات یورو 2016 از تاریخ 10 ژوئن تا 10 جولای (21 خرداد تا 20 تیر) به میزبانی کشور فرانسه برگزار خواهد شد. ایتالیا در نخستین بازی خود در این رقابت ها در تاریخ 13 ژوئن (24 خرداد) به مصاف بلژیک می رود و پس از آن باید مقابل تیم های سوئد و ایرلند صف آرایی کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 632

به "وراتی از همراهی ایتالیا در یورو 2016 بازماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وراتی از همراهی ایتالیا در یورو 2016 بازماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید