اولین جشنواره آنلاین جایزه ادبیات داستانی زنان

به گزارش مجله پیکوشو، به گزارش خبرنگاران به نقل از بوکسلر - جایزه ادبیات داستانی زنان اولین جشنواره آنلاین خود را شامل سه برنامه عصرانه مصاحبه با نویسندگان فینالیست، داستان خوانی، محتوای پشت پرده و پرسش و پاسخ های زنده برگزار خواهد کرد.

اولین جشنواره آنلاین جایزه ادبیات داستانی زنان

نویسندگانی نظیر کیم کترال، آن ماری داف و بن مایلز برای این رویداد به فینالیست ها خواهند پیوست که از ششم تا هشتم سپتامبر برگزار خواهد شد و مناسبت آن 25 سالگی این جایزه مهم است.

هرشب دو نویسنده فینالیست با مصاحبه ها، تور نمایش خانه هایشان یا مکان های الهام بخش، بینش خود به فرایند نویسندگی را به نمایش می گذارند و آثارشان توسط بازیگران خوانده خواهد شد.

کتاب هایی که امسال در لیست کوتاه این جایزه قرار دارند عبارتند از دومینیکن از انجی کروز، دختر، زن، دیگری نوشته برناردین اواریستو، هزار کشتی از ناتالی هاینس، آینه و چراغ هیلاری منتل، همنت اثر مگی اوفرل و آب و هوا از جنی اُفیل.

رویدادهای بلیطی به ریاست کیت ماسه، مدیر بنیان گذار جایزه زنان، همچنین به مخاطبان این امکان را می دهد تا به طور مستقیم با نویسندگان پرسش و پاسخ داشته باشند.

دارندگان بلیط می توانند در تاریخ 9 سپتامبر و هنگام اعلام برنده امسال این جایزه به مارتا لین فاکس، رئیس هیات داوران سال 2020 بپیوندند. برنامه ای که با یک جلسه پرسش و پاسخ ادامه خواهد یافت، جایی که مردم برای اولین بار می توانند با برنده این جایزه ارتباط مستقیم داشته باشند و سوالات خود را مطرح کنند.

ماسه گفت: جایزه ادبیات داستانی زنان نیز مثل همه در این دوران سخت به سختی تلاش کرد تا نه تنها خود را با شرایط جدید وقف دهد، بلکه حتا با طیف وسیع تر و متنوع تری از خوانندگان ارتباط برقرار کند. این جشنواره دیجیتال چهارروزه که به اعلام برنده جایزه داستان زنان منتهی می شود به مخاطبان دنیای اجازه می دهد تا در ردیف اول بنشینند و صحبت های شش رمان نویس فینالیست را بشنوند و خوانندگان پرشور در هر جایی از دنیا و هر کسی که باشند این فرصت را خواهند داشت تا با نویسندگانی که تحسین می کنند به طور مستقیم ارتباط برقرار کنند. این بهترین راه برای جشن دریافت 25 سالگی این جایزه است.

خوانندگان همچنین می توانند یکی از کتاب های فهرست کوتاه امسال را با تخفیف خریداری و بدون هزینه ارسال دریافت کنند. خریداران بلیط همچنین می توانند برای کمک به کارهای خیریه مبلغی به عنوان هدیه به انجمن جایزه زنان اهدا کنند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1215

به "اولین جشنواره آنلاین جایزه ادبیات داستانی زنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین جشنواره آنلاین جایزه ادبیات داستانی زنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید