اولین قهرمانی تیم شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال رقم خورد

به گزارش مجله پیکوشو، تیم بسکتبال شهرداری گرگان با کسب سومین پیروزی مقابل تیم مهرام تهران و برای اولین بار در تاریخ بسکتبال این شهر، قهرمان لیگ برتر شد.

اولین قهرمانی تیم شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال رقم خورد

بیست و دو دومین دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال ایران در حالی بین دو تیم مهرام و شهرداری گرگان برگزار شد که در مجموع گرگانی ها 2 بر 1 از حریف خود مهرام جلو بودند و تنها در صورت پیروزی این دیدار می توانستند برای اولین بار کاپ قهرمانی را با خود به گرگان ببرند.

این مسابقه تا ثانیه های پایانی کوارتر چهارم بسیار برابر پیش رفت و در لحظات پایانی چندین بار برنده مسابقه عوض شد. در نهایت تیم مهرام تا یک ثانیه مانده به پایان مسابقه با نتیجه 96 بر 93 از شهرداری پیش افتاد اما ورق برگشت و در لحظه آخر بازی پری پتی، ستاره شهرداری از زمین خودی پرتابی بلند به سمت سبد تیم مهرام انداخت و توپ مستقیم و بدون برخورد با هیچ سطحی وارد سبد شد تا بازی با نتیجه 96 - 96 مساوی و کار به وقت های اضافه کشیده شود اما در نهایت این تیم شهرداری گرگان بود که به پیروزی رسید.

شاگردان مهران شاهین طبع رکورد جدیدی را در این دوره از مسابقات ثبت کردند. تیم شهرداری گرگان با 18 برد متوالی، راهی مرحله نیمه نهایی و حریف تیم قدرتمند شیمیدر قم شد و توانست در سه بازی متوالی این تیم را شکست دهد و به عنوان نخستین تیم فینالیست شود.

همچنین گرگانی ها فصل گذشته در پایان مرحله مقدماتی صدرنشین شدند، اما مسابقات به دلیل شیوع کرونا تعطیل و نیمه تمام ماند.

پری پتی، به عنوان ستاره این بازی انتخاب شد و علاوه بر نجات تیمش در ثانیه پایانی مسابقه، با کسب 36 امتیاز، 11 ریباند و 8 پاس گل، بهترین عملکرد خود را نشان داد.

در این دوره از مسابقات بسکتبال، شرکت داریا همراه به عنوان حامی اصلی در کنار لیگ برتر بسکتبال ایران بود و همچنین آژانس تبلیغاتی مات به عنوان مجری انحصاری تبلیغات فدراسیون بسکتبال برای اولین بار در رویدادهای ورزشی ایران توانست شرایطی را فراهم سازد تا بیش از 1000 نفر از علاقه مندان این ورزش پر هیجان بتوانند به صورت اختصاصی و آنلاین این سری از بازی ها را تماشا کنند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1645

به "اولین قهرمانی تیم شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال رقم خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین قهرمانی تیم شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال رقم خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید