اپل از دوربین چندگانه در نسخه iOS 13 پشتیبانی می نماید

به گزارش مجله پیکوشو، اپل در نهایت پشتیبانی از چندین دوربین را به نسخه iOS 13 و iPadOS افزود. مدت زیادی است که کاربران ios این ویژگی را درخواست نموده اند و در چند سال اخیر در تعدادی از دستگاههای اندرویدی موجود است.

اپل از دوربین چندگانه در نسخه iOS 13 پشتیبانی می نماید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، یکی از نکات مهمی که کاربران ios باید به خاطر داشته باشند این است که پشتیبانی چندگانه تنها در دستگاه های نوتر اپل مانند آیفون XS، XS Max، XR و آیفون 2019 در دسترس خواهد بود.

به لطف این ویژگی، کاربران می توانند از ترکیبات متعدد و خاصی استفاده نمایند. برای مثال شما می توانید هر دو دوربین سلفی و عقب را استفاده نمایند یا به دلخواه خود تغییراتی در بخش عکس و ویدئو ایجاد کنید. بر اساس اطلاعات مذکور پیشبینی می گردد زمانی که اپل در اواخر امسال آیفون نو با دوربین سه گانه خود را معرفی می نماید، از چند ویژگی دوربین ترکیبی برای دوربین های خود نیز رونمایی کند.

وقتی چند دوربین (دوربین های چندگانه) به صورت همزمان از یک تصویر پشتیبانی می نمایند، احتمالا با تصاویر و ویدئوهای خلاقانه تر، دقیق تر و حرفه ای تر رو به رو خواهیم شد. اگر برایتان سوال است که اصلا این ویژگی ها چه کاربردی دارند، جالب است بدانید وقتی کاربر با یک لنز با گگرددگی دیافراگم پایین و زاویه گسترده کار می نماید، در نتیجه شانس ثبت تصاویر با کیفیت از سوژه های متحرک را نخواهد داشت، بر همین اساس نیز وجود لنزهای متعدد دست کاربر را برای انتخاب لنز متناسب با موقعیت باز می گذارد.

منبع: انتخاب
انتشار: 26 آذر 1401 بروزرسانی: 26 آذر 1401 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2197

به "اپل از دوربین چندگانه در نسخه iOS 13 پشتیبانی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل از دوربین چندگانه در نسخه iOS 13 پشتیبانی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید