بریمانلو فردا به روی تاتامی می رود، پیروزی تکراری یا شکست مصلحتی؟

به گزارش مجله پیکوشو، به گزارش خبرنگاران، این دوره از مسابقات که با حضور 758 جودوکار از 125 کشور در باکو جریان دارد، فردا شنبه 31 شهریورماه با برگزاری مبارزات اوزان 73- کیلوگرم مردان و 57- کیلوگرم زنان پیگیری می گردد که محمد محمدی بریمانلو از تیم اعزامی کشورمان در وزن 73- کیلوگرم به روی تاتامی می رود.

بریمانلو فردا به روی تاتامی می رود، پیروزی تکراری یا شکست مصلحتی؟

این نماینده کشورمان در اولین دیدار خود در گروه D به مصاف کیم چول وانگ از کره شمالی با رنکینگ 108 دنیا می رود. جودوکاری که نقره و برنز گرندپری سامسون و کینگ دائو سال2016 را در کارنامه دارد. بریمانلو این رقیب را 22 روز پیش و در مبارزه رده بندی بازیهای آسیایی جاکارتا در مدت 20 ثانیه شکست داده بود و به نظر نمی رسد در این مبارزه کار دشواری پیش رو داشته باشد.

جودوکار وزن 73- کیلوگرم کشورمان در دومین مبارزه باید با ایشن آمانوف از قرقیزستان با رنکینگ 128 دنیا مبارزه کند.نماینده کشورمان در این مبارزه نیز مسئله ای نخواهد داشت، به شرط آنکه باخت مصلحتی در دستور کار کادر فنی قرار نگیرد.

در قسمت بالای جدول بریمانلو، نماینده رژیم اشغالگر قدس حضور دارد که با رنکینگ 10 دنیا باید با ماکیاس تامی از سوئد با رنکینگ 5 مبارزه کند. اگر جودوکار سوئدی بازنده این مبارزه باشد، بریمانلو باید بازنده مبارزه با جودوکار رنکنیگ 128 دنیا باشد و از دور رقابتها کنار برود. در غیر اینصورت بریمانلو شرایط کسب مدال را دارد و با قرعه ای که در این جدول دارد، می تواند به نیمه نهایی راه پیدا نموده و در مسیر کسب مدال قرار بگیرد.

رقابتهای جودو قهرمانی دنیا که از روز پنجشنبه در باکو شروع گردیده، تا پنجم مهرماه ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 دی 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 49

به "بریمانلو فردا به روی تاتامی می رود، پیروزی تکراری یا شکست مصلحتی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بریمانلو فردا به روی تاتامی می رود، پیروزی تکراری یا شکست مصلحتی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید