بهترین خطوط هوایی در جهان

به گزارش مجله پیکوشو، اگر چه شما می‌خواهید برای زمانی که به مقصد خود رسیدید ، مقدار زیادی پول خرج کنید ، هیچ شکی وجود ندارد که پرواز شما می‌تواند سفر شما را انجام دهد یا خراب کند. حرفم را باور نمی‌کنی ؟ چه اتفاقی می‌افتد وقتی که شما به مقصد خود رسیدید و بد خلقی می‌کنید چون قادر به خوابیدن نیستید ، کنار یک کودک نوپا نشسته باشید و غذایی را سرو کنید که به طور کامل غیرقابل خوردن باشد ؟

بهترین خطوط هوایی در جهان

در اینجا پنج خط هواپیمایی وجود دارند که سفر را به همان اندازه مقصد مهم می‌دانند :
# بهترین خط هوایی برای غذا
Air New Zealand در میان بیست هواپیمایی برتر جهان در سراسر خدمات قرار دارد ، اما خدمات غذایی آن‌ها کاملا ً الهی است . حتی اگر شما در کلاس اقتصادی هستید ، می‌توانید به دنبال میوه‌ها ، سبزیجات و دیگر ترکیبات تازه باشید . در مورد این که ممکن است به چه چیزی خدمت کنید ، کنجکاو باشید ؟ شما حتی می‌توانید به وب سایت آن‌ها بروید و همه آن‌ها را در مورد سرآشپز و مشاورانی که برای انتخاب وعده‌های غذایی در هواپیما و همچنین غذای نمونه استفاده می‌کنند ، مطالعه کنید . در واقع ، وعده‌های غذایی درجه اقتصادی آن‌ها می‌تواند شامل طعم کاری مرغ با basmati برنج یا mash kumara باشد . و از همه بهتر ؟ شما مجبور نیستید برای یک وعده غذای اضافی پول بدهید ، چیزی که در سفره‌ای هوایی کم‌تر و کمیاب می‌شود .
# 7 - بهترین خط هوایی برای Layovers
اگر در حال پرواز با خطوط هوایی ترکیه هستید و خود را در شهر استانبول می‌بینید ، فقط بدانید که در فرودگاه گیر افتاده‌اید . در عوض ، تا زمانی که layover شش یا چند ساعت است ، شما فرصت خروج و بازدید از شهر را دارید . آن‌ها در سراسر روز سفر می‌کنند ، و هر تور مجموعه‌ای متفاوت از علائم را می‌بیند - اما شما مطمئنید که یک نقطه شگفت‌انگیز از جمله مساجد ، بازارها ، و چیزهای دیگر را خواهید دید . اگر به هر حال در آنجا گیر افتاده‌اید ، به خصوص از آن زمان که روند ویزای turkeys بسیار ساده است و مدارک شما به طور مرتب قبل از رسیدن شما به صورت آنلاین تکمیل می‌شوند .
# 7 - بهترین خط هوایی برای شرکت کنندگان پرواز
امارات برای خدمات مشتریان فوق‌العاده خود ، هم در سطح اقتصاد و هم در سطح کسب‌وکار معروف است . شاید این فقط آن است که پرسنل پرواز مونث آن با رژلب قرمز روشن شان قابل‌تشخیص هستند ، اما آن‌ها به سرعت به نیازهای شما پاسخ می‌دهند در حالی که شما در پرواز خود سوار هواپیما می‌شوید . قطعا ً لازم نیست نگران به دست آوردن آب در پروازه‌ای خود باشید و اگر مشکلی با صندلی خود دارید ، آن‌ها هر کاری را در توان خود انجام می‌دهند تا به شما کمک کنند . از همه بهتر ؟ آن‌ها معاملات زیادی در پروازه‌ای خود دارند ، حتی به این نکته که شما اغلب می‌توانید برای قیمت فوق‌العاده صندلی‌های کلاس تجاری خود را جمع کنید . حالا این چیزی است که من بهش زنگ می‌زنم !
# 7 بهترین خط هوایی برای ایمنی و صندلی راحتی
به تازگی کانتاس ، هم توسط مصرف کنندگان و هم از طریق گزارش‌ها رتبه‌بندی خطوط هوایی ، در سطح امنیت و هم در امنیت رده‌بندی شده‌است . و هیچ چیز شگفتی در این مورد وجود ندارد : در دوران جت به اصطلاح جت ( یعنی از دهه 1950 ) ، خطوط هوایی بدون هیچ حادثه مرگبار کار کرده‌است و آن‌ها واقعا ً بر راحتی شما تمرکز می‌کنند . و این کار را در پروازهای طولانی به استرالیا ، آسیا ، ژوهانسبورگ و بیشتر انجام می‌دهند . برای من ، اگر در عرض نصف دنیا پرواز کنم ، می‌خواهم این کار را در یک صندلی انجام دهم که متناسب با من باشد . قطعا ً این را و بیشتر با کانتاس به دست می‌آورید .
# بهترین خط هوایی برای چمدان چمدان
لوفت هانزا به خاطر خدمات کلی خود معروف است - اگرچه به دلیل کاهش بودجه اخیر ، در واقع دیگر در 10 خط هوایی برتر جهان برای بسته کامل قرار ندارد . اما یکی از چیزهایی که من در مورد شرکت بیشتر دوست دارم میز هزینه‌های چمدان است . شما همیشه مجاز به چک کردن یک کیف رایگان و همچنین حمل یک کیف رایگان است ؛ نرخ بسته دوم بسته به مسیر پرواز بستگی دارد ، اما کاملا ً منصفانه است . و در دنیایی که به طور مداوم با شرکت‌های هواپیمایی که می‌خواهند هزینه‌های گزافی را مطالبه کنند ، به خصوص در زمانی که موضوع بودجه در نیم‌کره غربی قرار می‌گیرد ، یک تسکین عمده به حساب می‌آید .
شرکت هواپیمایی مورد علاقه شما چیست ؟ در قسمت نظرات زیر همه چیز را به ما بگویید !

انتشار: 15 شهریور 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 13

به "بهترین خطوط هوایی در جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین خطوط هوایی در جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید