تحلیل فنی قضاوت فغانی در دیدار اردن و ویتنام

به گزارش مجله پیکوشو، حیدر سلیمانی معتقد است علیرضا فغانی با بهره گیری از یاری ها و آمادگی جسمانی اش توانست قضاوت قابل قبولی را در دیدار اردن و ویتنام داشته باشد.

تحلیل فنی قضاوت فغانی در دیدار اردن و ویتنام

حیدر سلیمانی در گفت وگو با خبرنگاران درباره قضاوت فغانی در دیدار اردن و ویتنام اظهار کرد: فغانی در این دیدار عملکرد خوبی داشت. او در نیمه اول کار راحتی داشت و تنها صحنه مشکوک این نیمه خطایی بود که منجر به گل شد و داور به درستی در محوطه جریمه خطای غیرمستقیم اعلام نمود زیرا بازیکن اردن با خطا کف پا متوقف شده بود.

او ادامه داد: در نیمه دوم کار فغانی سخت تر شد اما با کار تیمی هماهنگ، حضور به موقع در همه صحنه ها و استفاده مناسب از کارت های زردش به خوبی بازی را مدیریت کرد. هم چنین او به درستی یاری مربی اردن را اخراج کرد زیرا در طول بازی به او تذکر داده بود.

این کارشناس داوری درباره صحنه مشکوک در وقت اضافه که گلر ویتنام با مهاجم اردن برخوردی داشت و فغانی تنها به تذکر دادن اکتفا کرد، توضیح داد: داور ایرانی در این صحنه نیت این را داشت که بازی را مدیریت کند و نمی خواست با سخت گیری بازی را به چالش بکشد. اگر قرار بود سخت گیری کند، می توانست خطای دروازه بان ویتنام را اعلام کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 198

به "تحلیل فنی قضاوت فغانی در دیدار اردن و ویتنام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحلیل فنی قضاوت فغانی در دیدار اردن و ویتنام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید