تصویر سامسونگ تاشوی گلکسی زد فلیپ 5G منتشر شد

به گزارش مجله پیکوشو، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، سامسونگ در اوایل امسال میلادی از موبایل گلکسی زد فلیپ و گلکسی اس 20 رونمایی کرد.

تصویر سامسونگ تاشوی گلکسی زد فلیپ 5G منتشر شد

یکی از مهمترین جذابیت های گلکسی زد فلیپ با طراحی صدفی شکل، نمایشگر تاشو آن است.درهمین راستا گزارش هایی مبنی بر آن وجود دارد که نسخه 5Gگلکسی زد فلیپ همراه سری گلکسی نوت20 در 5 آگوست رونمایی می گردد.

هفته گذشته مشخصات کامل این دستگاه در وب سایت TENAA ظاهر شد. اکنون در همین وب سایتگلکسی زد فلیپ 5G نیز همراه تصاویر آپدیت شده است. علاوه بر آن موبایل تاشو مذکور تاییدیه کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا را نیز به دست آورده است.

تصاویر این موبایل نشان می دهد ظاهر آن با نسخه LTE یکسان است. هنگامیکه دستگاه باز می گردد، یک نمایشگر تاشو با سوراخی در آن دیده می گردد. در بخش چپ دستگاه محل قرار دریافت سیم کارت و دکمه تنظیم صدا و در سمت راست اسکنر اثر انگشت وجود دارد.

پشت موبایل یک نمایشگر همراه فلش ال ای دی و تنظیمات 2تایی دوربین به چشم می خورد.

گلکسی زد فلیپ نمایشگر6.7 اینچی AMOLED دارد. نمایشگر بیرونی دستگه نیز 1.05 اینچی و AMOLED است. در این دستگاه از 8 گیگابایت RAM و 256 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد.

گلکسی زد فلیپ 5G باتری دو بخشی 2500 و 70 میلی آمپری دارد. دوربین سلفی آن 12 مگاپیکسل است. دوربین های پشتی آن نیز 12 و 10مگاپیکسل هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1123

به "تصویر سامسونگ تاشوی گلکسی زد فلیپ 5G منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر سامسونگ تاشوی گلکسی زد فلیپ 5G منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید